//

"Safari can't open the page because...."

"Safari can't open the page because...." discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb hetzelfde probleem. Heb vrijdag een 8Gb te pakken gekregen. Het is een supergaaf apparaatje, maar overal internetten: no way. Ik kan bijna alleen ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen

Reageren

 

Discussietools Weergave
  #21  
Oud 14-07-08, 12:15
jeroenkommer jeroenkommer is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Deventer
Berichten: 7
Standaard

Ik heb hetzelfde probleem. Heb vrijdag een 8Gb te pakken gekregen. Het is een supergaaf apparaatje, maar overal internetten: no way. Ik kan bijna alleen via Wi-Fi online, dus thuis via mijn eigen netwerk en ook op mijn werk (ook een Wi-Fi netwerk). Vlak bij mijn huis staat een mast, dus het lukt thuis wel om via GPRS/3G te internetten. Maar om dat te kunnen moet ik wel Wi-Fi uitzetten, anders pakt de iPhone automatisch mijn egen netwerk. Heb het buiten ook geprobeerd, door zaterdagavond een ommetje te maken. Maar vervolgens had ik geen GPRS verbinding..... vreemd.

Ga vandaag (maandag) naar de PhoneHouse (waar ik de iPhone heb gekocht), ben benieuwd.
Gesponsorde links
Advertentie
Advertentie

  #22  
Oud 14-07-08, 12:40
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Dit begint hoe langer hoe gekker te worden. Internetproblemen die in zeer grote mate varieren. Van iPhone 3G tot web'n'walk. Van Hi tot T-Mobile.

Het lijkt erop dat T-Mobile een berg storingen heeft. In mijn geval blijft het beperkt tot de zendmast het dichtst bij mijn huis. Op alle andere locaties werkt mijn gprs gewoon... Dat ze die mast maar eens gaan maken. Ik word er binnen 14 dagen over teruggebeld.
  #23  
Oud 14-07-08, 20:54
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroenkommer Bekijk bericht
Ik heb hetzelfde probleem. Heb vrijdag een 8Gb te pakken gekregen. Het is een supergaaf apparaatje, maar overal internetten: no way. Ik kan bijna alleen via Wi-Fi online, dus thuis via mijn eigen netwerk en ook op mijn werk (ook een Wi-Fi netwerk). Vlak bij mijn huis staat een mast, dus het lukt thuis wel om via GPRS/3G te internetten. Maar om dat te kunnen moet ik wel Wi-Fi uitzetten, anders pakt de iPhone automatisch mijn egen netwerk. Heb het buiten ook geprobeerd, door zaterdagavond een ommetje te maken. Maar vervolgens had ik geen GPRS verbinding..... vreemd.

Ga vandaag (maandag) naar de PhoneHouse (waar ik de iPhone heb gekocht), ben benieuwd.
Hebben ze je kunnen helpen? Ik vrees dat winkels (te) weinig hulp kunnen bieden en je vooral bij de klantenservice zou moeten zeiken. Die van je provider. Maar ik ben benieuwd wat ze je te melden hadden!
  #24  
Oud 15-07-08, 12:37
jeroenkommer jeroenkommer is offline
• iOS 2.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2008
Locatie: Deventer
Berichten: 7
Standaard

Nee, The Phone House komt niet verder dan ... euh, tja lastig, horen we vaker, zal we aan het netwerk liggen. Inmiddels heb ik trouwens wel 'hier en daar' een verbinding kunnen leggen. Maar wel traag. Uit andere reacties op dit forum blijkt volgens mij dat het netwerk van T-Mobile gewoon niet goed genoeg is.
  #25  
Oud 15-07-08, 12:59
leonh leonh is offline
• iOS 5.0.1
• 5.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Jul 2008
Berichten: 5
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jeroenkommer Bekijk bericht
Nee, The Phone House komt niet verder dan ... euh, tja lastig, horen we vaker, zal we aan het netwerk liggen. Inmiddels heb ik trouwens wel 'hier en daar' een verbinding kunnen leggen. Maar wel traag. Uit andere reacties op dit forum blijkt volgens mij dat het netwerk van T-Mobile gewoon niet goed genoeg is.
idd zo'n idee heb ik nu ook langzamerhand. Bij mij is het inmiddels al zo dat ie omspringt naar T-Mobile D aangezien ik hier vlak bij de grens woon. Bij netwerkselectie vindt ie nog niet eens Tmobile NL
Gisteravond wel heel even 3G ontvangst gehad maar sprong steeds om van GPRS naar 3G en zo de hele tijd door...
  #26  
Oud 16-07-08, 14:59
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Weer een kleine update:

Probleem ligt definitief aan de zendmast van T-Mobile. Duidelijk was al in mijn geval dat het ging om de mast het dichtst bij mijn huis. Alleen thuis heb ik geen GPRS ontvangst en kan ik niet internetten. Ergens anders heb ik wel altijd GPRS.

Ter bevestiging bleek vandaag ook het GPRS internet niet te werken op de iPhone van een vriend van mij die langs kwam. Zijn iPhone (1.1.4 met T-Mobile en web'n'walk, precies zoals ik) werkte ook niet bij mij. Hij had het probleem nog niet eerder gehad.

Fixen dus die mast T-Mobile!
  #27  
Oud 17-07-08, 12:40
herk0039 herk0039 is offline
• iOS 5.1.1
• 5.1.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Oct 2007
Locatie: Ulvenhout
Berichten: 94
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.A.F Bekijk bericht
Ik heb het probleem met T-Mobile internet (op mijn iPhone 1.0 (of hoe heet die "oude"?)) nu ook sinds een dag of 2. Ik zit op firmware 1.1.4.

***** ellende. Netwerk-instellingen resetten hielp niet, T-Mobile bellen ook niet, instellingen kloppen immers gewoon (al 9 maanden gebruik van gemaakt).

Wie helpt!?
Ik heb dit probleem ook de laatste dagen, (wel geen internet/mailverbinding) heb Telfortabbo!! Als ik hem aan/uit zet is het even verholpen, maar komt te vaak voor!
Heb versie 1.1.4 Wie weet hoe/wat te doen?
Marian
  #28  
Oud 17-07-08, 14:27
S.A.F S.A.F is offline
• iOS 6.1.2
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2007
Berichten: 211
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door herk0039 Bekijk bericht
Ik heb dit probleem ook de laatste dagen, (wel geen internet/mailverbinding) heb Telfortabbo!! Als ik hem aan/uit zet is het even verholpen, maar komt te vaak voor!
Heb versie 1.1.4 Wie weet hoe/wat te doen?
Marian
Enige idee dat ik heb is klagen bij je provider...
  #29  
Oud 20-07-08, 23:36
!Wout !Wout is offline
• iOS 3.0
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Apr 2008
Berichten: 28
Standaard

Ben al verder dan de safari kan de pagina niet openen ...

krijg nu dit:
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk: u hebt geen abbonnement op een mobiele dataservice.

ik heb toch echt een 1 maand aangevraagd bij hi door middel van een of andere code.

dus eigelijk geld door de wc gespoeld?
  #30  
Oud 04-11-08, 16:06
wax_ wax_ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard

ik heb hetzelfde probleem: iphone 3G SWISSCOM, SIM ADAPTER, FW2.1, tmobile abbo:
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk: U hebt geen abbonnement op een mobiele dataservice. Reset van netwerkinstellingen helpt niet meer ! Dit hielpt ervoor wel nog gewoon
  #31  
Oud 12-11-08, 00:22
choker choker is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard

Bump!

Iemand al een oplossing? Ik heb dit probleem met mijn BEN abbo... FW 2.1, 3g
  #32  
Oud 12-11-08, 11:36
wax_ wax_ is offline
• iOS 4.3.3
• 4.3.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Feb 2008
Berichten: 4
Standaard

Bovenstaande had te maken met een storing bij TMobile vorige week en is inmiddels opgelost.
Irrant is het nog steeds dat na roaming in Belgie/Duitsland ik terug in Nederland kom en 3G/GPRS niet meer werkt (geen icoontje zichtbaar, geen dataverkeer mogelijk, nix).
Enige oplossing is dan: Netwerkinstellingen herstellen, reboot, configuratie netwerkinstellingen, evt nog een reboot, dan werkt het weer....
  #33  
Oud 12-11-08, 12:57
choker choker is offline
• iOS 2.1
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Berichten: 7
Standaard

Ook wanneer er een chip bij je sim zit? van ifoneguide...
  #34  
Oud 06-01-10, 19:01
ytamim ytamim is offline
• iOS 3.1.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Nov 2009
Berichten: 1
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door !Wout Bekijk bericht
Ben al verder dan de safari kan de pagina niet openen ...

krijg nu dit:
Mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk: u hebt geen abbonnement op een mobiele dataservice.

ik heb toch echt een 1 maand aangevraagd bij hi door middel van een of andere code.

dus eigelijk geld door de wc gespoeld?

Bij mij is het juist andersom
De code van "u hebt geen abbonnement op een mobiele dataservice" kun je verhelpen door APN Changer op je iphone te zetten (ff googlen), en daarin de goede gegevens noteren die je kan vinden op
https://forum.iculture.nl/f59/i...1820-gprs.html

Nu heb ik dat probleem dus opgelost, maar krijg ik nu "safari kan de pagina niet openen...". Wat te doen?
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Geen "mobile" site in safari ProMac iPhone algemeen 11 29-09-10 14:59
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 iPhony Archief 0 18-12-09 20:28
"Checking Sources" duurt te lang en "Failed to Download Package" vvv91 Jailbreak apps en thema's 10 20-12-08 14:25
Apple kent verschil tussen "Dutch" en "Deutsch" niet Celf iPhone Apps 1 14-10-08 20:50
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" SuperDutch iPhone algemeen 11 07-01-08 15:13

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.