Safari "open met" ... discussie in iPad algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi... Tot voor vandaag was er niets aan de hand maar opeens, waarschijnlijk door laatste updates, kan ik met safari op de ipad niet meer ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Safari "open met" ...
Hoi...
Tot voor vandaag was er niets aan de hand maar opeens, waarschijnlijk door laatste updates, kan ik met safari op de ipad niet meer bestanden openen met dropbox... Standaard komt er nu te staan open met evernote... Heb ik evernote verwijderd dan staat er opeens teamviewer... Hoe kan ik zelf bepalen waarmee ik een bestand wil openen? Ik heb niet veel zin om alles te verwijderen. O ja... Er staat wel een knop open met.... Bij maar als ik die aan tik gebeurt er niets... Die heeft het uberhaupt nog nooit gedaan, ook niet op de iphone. Heb nieuwste fw op ipad2 en iphone4, geen jb. Iemand een idee? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Niemand herkent dit probleem of weet een oplossing?
|
|
|||
|
|||
Welke bestanden bedoel je?
|
|
|||
|
|||
Dat maakt niet uit maar wel 1 die herkent moet worden... Hoe het precies werkt, weet ik niet maar er is een systeem waarbij een app kan aangeven welke bestanden ermee geopent mogen worden.
In dit geval gaat het om nzb bestanden die met dropbox geopent moeten worden en zo kan ik ze in een map zetten die vervolgens weer door sabnzbd wordt uitgelezen... Klinkt misschien omslachtig maar het is mega handig... Ware het niet dat sommige apps mijn fun verstoren. |
|
|||
|
|||
Misschiwn helpt het als je dropbox verwijdert en opnieuw installeert. Het komt me voor dat het niet aan andere apps ligt, maar dat ios denkt dat je geen dropbox hebt geïnstalleerd. Het kot weinig moeite en is dus de moeite waard te proberen.
|
|
|||
|
|||
Niet verteld maar dat had ik ook al geprobeerd... Werkt helaas ook niet.
|
|
|||
|
|||
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Gebruik een app (Docscan HD) welke PDF bestanden naar Dropbox kan sturen. Echter in de lijst " Open in ...". Komt de app Dropbox niet voor, terwijl ik deze wel heb geïnstalleerd.
Weet iemand hoe je apps kan toevoegen aan zo'n keuzelijst? Laatst gewijzigd door Peter139; 30-12-11 om 22:02. |
|
|||
|
|||
Ben er inmiddels achter gekomen dat er in de lijst van apps waaruit je kan selecteren, maximaal 10 apps kunnen staan.
Wie weet hoe deze keuzelijst aangepast kan worden? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Windows: "oude" iPhone syncen met "nieuwe" iTunes: appdata behouden? | SpiritMuse | iTunes | 5 | 27-06-11 22:00 |
Geen "mobile" site in safari | ProMac | iPhone algemeen | 11 | 29-09-10 14:59 |
"Safari can't open the page because...." | majinmike | iPhone algemeen | 33 | 06-01-10 19:01 |
Probleem met "Navigon Europe" "Live Traffic" na update naar 1.4 | iPhony | Archief | 0 | 18-12-09 20:28 |
1 en 0 en ipv "on" ,"off" of "aan", "uit" | SuperDutch | iPhone algemeen | 11 | 07-01-08 15:13 |
|
|