haperen van contacten na synchronisatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) na de gebruikelijke synchronisatie van mijn iPhone 4 met iTunes werkt de app Contacten niet meer naar behoren. Na het openen zie ik alle contacten ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
haperen van contacten na synchronisatie
na de gebruikelijke synchronisatie van mijn iPhone 4 met iTunes werkt de app Contacten niet meer naar behoren. Na het openen zie ik alle contacten maar kan ze vervolgens niet openen. Het gemarkeerde contact licht blauw op en is vervolgens geblokkeerd zonder dat de achterliggende info beschikbaar komt. Het gehele contactboek is geblokkeerd en moet via de Home-button verlaten worden. Wat kan dit zijn en hoe te verhelpen?
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Contacten synchronisatie met outlook probleem | Hoxbarg | iPhone algemeen | 4 | 21-05-12 00:07 |
Synchronisatie contacten | solidriver | iPhone algemeen | 7 | 05-10-11 15:38 |
Verkeerde contacten in m'n iPhone na synchronisatie | moon0810 | iTunes | 2 | 04-02-11 19:04 |
synchronisatie contacten gmail: verschuiving data | marikenzijlmans | iTunes | 0 | 28-08-10 22:53 |
Windows: Agenda en Contacten synchronisatie Outlook 2007 | mauricenl | iTunes | 6 | 10-05-10 18:49 |
|
|