//

Contacten synchronisatie met outlook probleem

Contacten synchronisatie met outlook probleem discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Na synchronisatie met mijn outlook 2010 contacten, worden niet alleen mijn contacten gesynchroniseerd maar ook iedereen uit de gesuggereerde contactenlijst. Deze ontstaat doordat outlook ieder ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone algemeen
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 04-01-12, 16:39
Hoxbarg Hoxbarg is offline
• iOS 5.0.1
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jan 2012
Berichten: 1
Standaard Contacten synchronisatie met outlook probleem

Na synchronisatie met mijn outlook 2010 contacten, worden niet alleen mijn contacten gesynchroniseerd maar ook iedereen uit de gesuggereerde contactenlijst. Deze ontstaat doordat outlook ieder e-mail adres waar je een keer een berichtje naar toe stuurt onthoudt. Hoe kan ik voorkomen dat deze contacten of liever gezegd e-mail adressen in mijn contacten van de Iphone terecht komen?
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 04-01-12, 16:42
colliehome's schermafbeelding
colliehome colliehome is offline
• iOS 14.0
• iPadOS 14.0
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Mar 2008
Locatie: Beringen
Berichten: 2.477
Stuur een bericht via Instant Messenger naar colliehome Stuur een bericht via MSN naar colliehome Stuur een bericht via Yahoo naar colliehome
Standaard

Lijkt me een probleem die bij outlook ligt. Ergens een instelling bij contacten?
__________________
Australian Shepherds Tinkerooz
Tinkerooz Blog

Slotjes blijven slotjes.
  #3  
Oud 20-05-12, 18:13
enrico1972
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

Ik weet niet wat het is maar ook ik kan als ik een nieuw contact op me Iphone maak het niet terugvinden in Outlook.
Ik synchroniseer altijd met usb-kabel.
Met HTC of Blackberry had ik deze problemen nooit maar met Iphone heb ik dit probleem wel.
Alle instellingen nagekeken maar ik kan niet zien waarom het niet lukt.

Wie kan me helpen ??
  #4  
Oud 20-05-12, 23:39
Tsjip Tsjip is offline
• iOS 11.1
• 10.3.3
• Besturingssysteem: OS X
 
Geregistreerd: Apr 2010
Berichten: 27
Standaard

@Enrico

In iTunes kun je onder het tabblad 'Info' (waar je de ouktlook-sync instellingen ingeeft) ook aangeven in welke groep de op de iPhone nieuw aangemaakte contacten terecht moeten komen. Als je dat niet doet, dan hebben ze geen groep en synchroniseren ze niet mee.

Ik heb in OL een speciale groep 'Nieuw' hiervoor aangemaakt. In OL kan je ze dan in de correcte groep indelen.

NB er zijn ook appjes waarmee je ze al op de iPhone in een groep kunt indelen; dan syncen ze wel gewoon mee. Bv. Contacts+
  #5  
Oud 21-05-12, 00:07
enrico1972
Gast
• iOS
 
Berichten: n/a
Standaard

@Tsjip

Dank voor je tips.
Ik kan in iTunes alleen maar de optie Alle contactgegevens aanklikken en verder niets wat ik ook probeer. Op me Iphone kan ik ook niet zien dat nieuwe contacten in een "nieuwe" groep geplaatst wordt dus daar word ik ook niets wijzer van.
Ik heb ook al een test contactpersoon aangemaakt met 06 nummer om te testen maar ook dat werkt niet.

Wat dat aangaat vond ik HTC en daarna BlackBerry een stuk gebruiksvriendelijker en ik denk er sterk aan om weer terug te stappen naar BlackBerry of een 2e hand Android want dit werkt niet voor mij.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Probleem synchronisatie contacten marikenzijlmans iTunes 5 19-12-10 18:32
Windows: Agenda en Contacten synchronisatie Outlook 2007 mauricenl iTunes 6 10-05-10 18:49
Iphone 3GS Outlook 2007 synchronisatie probleem calendar agenda Karma iTunes 1 04-04-10 00:12
Synchronisatie met Outlook 2007 Dombo iTunes 0 09-12-09 00:46
Synchronisatie met Outlook 2003 Bertil iTunes 10 11-02-09 16:17

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:38.