Gebruik & Standby Tijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Goedemiddag, Sinds een korte tijd blijft mijn gebruik en standby tijd het zelfde aangeven. Verder zijn al mijn multitask applicaties afgesloten. Dit geld ook voor ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gebruik & Standby Tijd
Goedemiddag,
Sinds een korte tijd blijft mijn gebruik en standby tijd het zelfde aangeven. Verder zijn al mijn multitask applicaties afgesloten. Dit geld ook voor SBsettings. Ik heb hier nog nooit eerder problemen mee gehad. ( 4.2.1 ) jailbreak. Deze draait al ongeveer 1 jaar. Is er een bepaald programma waar mee je applicaties kan achterhalen die ongevraagd op de achtergrond mee draaien? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Dit forum is voorzien van een uitstekende zoekfunctie en zeer uitgebreide Wiki (Begrippen | Handleidingen). Ik verzoek je dan ook vriendelijk deze te gebruiken.
Omdat deze vraag/vragen al meerdere keren aan bod is/zijn gekomen, sluiten we deze discussie. //Slotje |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Iphone 4s standby en gebruik tijd loopt synchroon | cipirello | iPhone algemeen | 2 | 16-03-12 11:59 |
I phone snel leeg tijd gebruik & standby lopen synchroon | Thermo | iPhone algemeen | 0 | 11-08-11 14:58 |
Iphone 3G standby tijd | dannycoolen | iPhone algemeen | 4 | 26-07-09 23:10 |
Gebruik en standby tijd | sabe | iPhone algemeen | 2 | 23-07-09 21:25 |
Batterij gebruik & standby | Undertaxxx | iPhone algemeen | 29 | 05-10-08 14:59 |
|
|