Iphone 3G standby tijd discussie in iPhone algemeen forum; ( verdwijnt na registratie ) Dag mensen, ik heb nu een dag of 5 mijn iPhone, ik heb wel gelezen dat de batterijduur van de 3G iPhone wat te wensen ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Iphone 3G standby tijd
Dag mensen, ik heb nu een dag of 5 mijn iPhone, ik heb wel gelezen dat de batterijduur van de 3G iPhone wat te wensen overlaat maar ik zit met het volgende.
Ik heb gister de iPhone opgeladen (hij was ineens spontaan leeg terwijl ik 2 uur daarvoor nog een vol batterijteken had) ik had geen melding gehad dat de iPhone de kritische 20% en 10% had bereikt. Ik ben nu 18 uur verder en heb de iPhone 8 minuten gebruikt (informatie volgens de iPhone). Nu is de batetrij alweer over de helft leeg. IK weet niet of dit normaal is en of ik beter terug kan gaan naar de winkel. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Misschien handig om de 3G uit te schakelen wanneer je die niet zou gebruiken. Dit is de grootste slokkop van je batterij.
|
|
|||
|
|||
Ik zou terug gaan! volgens mijn klopt het niet hellemaal.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Misschien mensen met een 3G iphone die ook hun ervaringen kunnen delen hierover |
|
|||
|
|||
Vol om 18.00 uur 1 sms en 14 minuten bellen en om 21.55 uur leeg...
3G uit! |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Accu drain: usage en standby tijd gelijk! | martijnmoret | iPhone algemeen | 3 | 18-02-11 08:19 |
Iphone 3G valt uit in standby | ajoepie | iPhone algemeen | 0 | 27-08-10 19:48 |
iPhone van tijd tot tijd 'frozen' met draaiende 'loading' circle in het midden | JuRGiE | iPhone algemeen | 0 | 18-01-10 10:45 |
iPhone tijd = Netwerk tijd? | macamba | iPhone algemeen | 0 | 29-09-09 10:30 |
Gebruik en standby tijd | sabe | iPhone algemeen | 2 | 23-07-09 21:25 |
|
|