programma's op achtergrond verwijderen discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Bestaat er een app of cydia tweak/app waarbij ik met één klik al mijn programma's verwijder. Want ik ben heel lang bezig met het ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
programma's op achtergrond verwijderen
Hallo,
Bestaat er een app of cydia tweak/app waarbij ik met één klik al mijn programma's verwijder. Want ik ben heel lang bezig met het apart verwijderen van alle apps (doormiddel van duubelklik van de home knop). Dus een soort van task killer. Ik hoop dat jullie snappen wat ik bedoel! ibrahim |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Ik snap het, RemoveBG voor SBSettings uit Cydia.
|
|
|||
|
|||
WeeKillBackground for notification Center.
Met Multiflow moet je ze ook nog één voor één duchtklikken maar gaat wel snellen dan via de dubbelklik op de home button. |
|
|||
|
|||
Ik heb gewoon removeBG GEÏNSTALLEERD , het werkt perfect. Danku
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Achtergrond bij opstarten verwijderen | Eminent | Ringtones en Wallpapers | 5 | 11-05-12 23:04 |
Iphone 3gs Geen data voor achtergrond programma's | Sheonis | iPhone algemeen | 1 | 08-04-11 14:32 |
programma's op achtergrond uitschakelen | tijjani | iPhone algemeen | 9 | 16-12-10 20:32 |
programma's verwijderen | ceesihc | iPhone algemeen | 14 | 30-05-10 18:39 |
programma's verwijderen | Danny88 | iPhone algemeen | 2 | 22-03-09 23:50 |
|
|