Gps coordinaten app/software gezocht ivm puzzeltocht discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, ik ben op zoek naar een gps app of software om een puzzeltocht met gps coordinaten op te zetten. Heeft iemand een tip? Dank!...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Gps coordinaten app/software gezocht ivm puzzeltocht
Hallo, ik ben op zoek naar een gps app of software om een puzzeltocht met gps coordinaten op te zetten. Heeft iemand een tip? Dank!
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Zoek eens in de AppStore op 'geo'.
|
|||
|
|||
Gezocht voor scouting
Ik zoek software (het liefst gratis) waarbij ik naar coördinaten kan navigeren. Als het kan zou er ook nog gewoon mee willen navigeren, met adressen dus.
|
|
|||
|
|||
Binnen Zimbion kun je wel places aanmaken, dus dan zou je locatie kunnen gebruiken om bepaalde volgorde toe te passen.
|
|
||||
|
||||
TomTom, is niet gratis.
|
|||
|
|||
Tomtom is me wat te duur, Zimbion ga ik even proberen.
|
|
||||
|
||||
TomTom is duur, maar het werk perfect!
|
|
|||
|
|||
90 euro is wel even wat meer als gratis hè! Ik zoek gewoon een gratis programma dat met coordinaten werkt.
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Software: Gezocht GPS-app die offline GPX bestanden weergeeft | nikosbont | iPhone Navigatie | 1 | 17-08-11 14:32 |
mountainbike gps software | tuak | iPhone Navigatie | 2 | 04-04-11 17:49 |
Documenten programa gezocht ivm niet werken van N@tschool op de Iphone 3Gs | Vissers | iPhone Apps | 0 | 24-11-10 17:30 |
zoek Iphone 3G gps software | petrove | Archief | 1 | 28-04-09 23:28 |
Foto: GPS coordinaten toevoegen aan foto | Lancia | Muziek, foto & video | 4 | 13-01-09 22:38 |
|
|