iPhone vast na geinstalleerde app? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Vond dit wel een eigen topic waard: Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door croiman heb je continu een appel op je scherm nadat je iets geinstalleerd hebt? ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
iPhone vast na geinstalleerde app?
Vond dit wel een eigen topic waard:
Citaat:
Nu zit ik met ditzelfde probleem, voor de zoveelste keer, maar ik kan niet in de map komen waar de apps staan. iPhone Browser geeft als melding: "iPhone connected, not jailbroken" Waar ik in kan komen is root/DCIM, Itunes_control, iphysics en de paar andere mappen die er staan. Heeft iemand een idee hoe ik wel in var/root/library enz. kan komen? (Zit op 1.1.4, jailbroken, SSH uit) |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
iphonebrowser via usb, als dit nie lukt restoren
|
||||
|
||||
Zoals ik al zei geeft iphone browser de melding dat de iphone wellicht niet jailbroken is.
Kan er wel mee connecten dus maar kan niet in de map komen waar de apps staan.. Maar goed, zal idd wel een restore worden. |
|
||||
|
||||
de Ziphone/iBrickr fix installeren daarvoor zodat iphonebrowser en andere je iphone herkennen als gejailbreaked.
|
|
||||
|
||||
Ik had dit ook lang geleden steeds met SMBPrefs...moest 3x restoren, binnen 2 DAGEN de 4e keer dacht ik dat het misschien gewoon aan de thema lag, dus ik deed een keer voor de zekerheid WinSCP, en toevallig stond ie aan, ik delete de thema, en dat appeltje ging gewoon gelijk al weg, en hij deed het weer...
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Bestanden van Iphone halen op nieuw geinstalleerde PC | Excor | iTunes | 2 | 20-02-11 23:13 |
iphone stuk? app's lopen vast en kan geen reset doen. | fatboyjean | iPhone Apps | 2 | 26-10-10 12:28 |
Opnieuw geinstalleerde Iphone 2G. | RioolDokter | iPhone algemeen | 0 | 03-06-09 20:32 |
na instl sms app iphone vast! | reno1 | Jailbreak apps en thema's | 3 | 04-06-08 10:48 |
|
|