Air media center werkt niet meer discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo, Ik heb laatst air media center geinstalleerd op mijn iphone en ipad. En werkt prima. Nu heb ik gisteren mijn pc eens flink opgeruimd ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Air media center werkt niet meer
Hallo,
Ik heb laatst air media center geinstalleerd op mijn iphone en ipad. En werkt prima. Nu heb ik gisteren mijn pc eens flink opgeruimd en een andere windows erop gezet. En dus moest ik de server voor air media center ook opnieuw installeren. Dit heb ik gedaan. Op de ipad en de iphone krijg ik na enige tijd 'zoeken' mijn computer naam te zien, maar vervolgens na lang verbinden krijgt hij een time out of iets dergelijks. Ik heb ook al een andere stream app geprobeerd, maar hierbij het zelfde probleem. Ik draai nu op windows 7 starter. Hopelijk heeft iemand de oplossing, vond dit programmatje namelijk wel heel fijn. Alvast bedankt! Groetjes Joery |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Air video werkt niet meer | hofhoek | iPad Apps | 13 | 12-11-17 10:13 |
Air Media Center doet raar... | Justinke | iPhone Apps | 1 | 01-03-12 15:43 |
Tip: iPad en Windows Media Center | Jschoorl | iPad algemeen | 0 | 02-01-11 12:42 |
Air video werkt niet (meer) | El Krono | iPhone Apps | 2 | 03-10-10 22:45 |
|
|