Wordfeud traag en chat berichten dubbel discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Sinds ik over ben op m'n iPhone 4S werkt wordfeud niet helemaal goed meer. Als ik op wifi zit werkt alles perfect, maar zodra ik ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Wordfeud traag en chat berichten dubbel
Sinds ik over ben op m'n iPhone 4S werkt wordfeud niet helemaal goed meer.
Als ik op Wi-Fi zit werkt alles perfect, maar zodra ik op 3G of lager zit beginnen de problemen. Als ik een woord speel duurt het soms tot wel 5 minuten voor hij daadwerkelijk doorgeeft dat ik gespeelt heb, m'n letters liggen er, krijg geen nieuwe letters en kan niks meer doen behalve nog 38 keer op play drukken, wat overigens niks uithaalt. En hij stuurt alle chat berichten dubbel. Ik heb wordfeud er al af gehaald en opnieuw uit de app store gehaald maar dit werkte niet. Ik kom via google meerdere zelfde verhalen tegen maar nergens iemand die het opgelost heeft. Iemand anders hier ervaring mee en eventueel een oplossing??
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Niemand??????
|
|
||||
|
||||
Komt hier dan echt niemand meer?????
Dit was vroeger toch zo'n behulpzaam levendig forum... Zal maar weer eens bij de engelse concurenten gaan kijken gok ik.... |
|
|||
|
|||
Ik heb er geen problemen mee (iPhone4S, T-Mobile).
Succes met het zoeken naar een oplossing |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Wordfeud API | robbietjuh | Ontwikkelen voor iOS | 3 | 06-06-12 14:49 |
Geluid Wordfeud | meis70 | iPhone Games | 8 | 17-02-12 18:08 |
Wordfeud afsluiten | Robpie83 | iPhone Games | 6 | 05-01-12 08:47 |
Mail zeer traag na update ios4 en mailtjes staan 3/4 dubbel in prullenbak | ovans | iPhone algemeen | 1 | 26-08-10 22:00 |
|
|