Wordfeud API discussie in Ontwikkelen voor iOS forum; ( verdwijnt na registratie ) Heey, Ik ben van plan een app Te ontwikkelen dat gebruik maakt van de Wordfeud APIs. Met behulp van Charles heb ik het verkeer al ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Wordfeud API
Heey,
Ik ben van plan een app Te ontwikkelen dat gebruik maakt van de Wordfeud APIs. Met behulp van Charles heb ik het verkeer al even bekeken en dit moet geen enkel probleem zijn - code-sided. De vraag is echter of Wordfeud er ook blij mee is, als er een app word uitgebracht dat in principe in verbinding staat met het Wordfeud netwerk. Hopelijk kan iemand me hier wat meer informatie over geven Groeten, Robert |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
nee staan ze niet toe/ willen ze niet.
|
|||
|
|||
Erg jammer. Heb je enig idee waarom andere apps het wel kunnen? Kijk naar deze app, bijvoorbeeld: http://itunes.apple.com/nl/app/wordr...480065379?mt=8
Ik zat zelf te denken dat het misschien te omzeilen is met voorwaarden oid.. Maar als het echt niet mag, jammer dan Robert Laatst gewijzigd door robbietjuh; 08-01-12 om 22:49. |
|
|||
|
|||
volgens de voorwaarden van Wordfeud mag het niet nee. Maar het is nogal lastig voor hun om te checken of je het doet.
In furtherance of the foregoing, and as an example and not as a limitation, you agree not to use the Service in order to:
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Geluid Wordfeud | meis70 | iPhone Games | 8 | 17-02-12 18:08 |
Wordfeud afsluiten | Robpie83 | iPhone Games | 6 | 05-01-12 08:47 |
WordFeud taal instellen | Zwapie | iPad Games | 12 | 22-10-11 20:44 |
|
|