Vertaal app discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) ik ben op zoek naar een goede app om woorden te vertalen naar een andere taal. ik heb itranslate maar sommige woorden pakt hij niet. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vertaal app
ik ben op zoek naar een goede app om woorden te vertalen naar een andere taal.
ik heb itranslate maar sommige woorden pakt hij niet. Wat is een ECHT goede app om te vertalen. het maakt niet uit wat het kost en of deze internet nodig heeft. is bijv. google translate een goede app??? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Google translate is de beste die ik ken (Babylon ken ik niet, alleen de online-versie van jaren geleden en die was erg slecht), maar 100 % goed is hij niet. Maar zeer bruikbaar om grote hoeveelheden woorden in één keer op te zoeken. De verkregen tekst moet daarna nog behoorlijk geredigeerd en gecorrigeerd worden
|
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Euroglot Professional voor Iphone is een hele uitgebreide vertaal app met grammatica en synoniemen en werkt offline
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Vertaal app zonder Wi-Fi | hvbijsterveld | iPhone Apps | 7 | 03-05-12 12:11 |
vertaal app | daanski | iPhone Apps | 6 | 13-09-10 21:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
Vertaal foutje iTunes 8: 'Gratis' geheugen | Guest-20201028093429 | Archief | 1 | 11-09-08 18:10 |
|
|