Vertaal app zonder wifi discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi, Ik ga over een week op wereldreis en ik zoek nog een app die kan vertalen zonder wifi of internet. Betaald of niet maakt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Vertaal app zonder Wi-Fi
Hoi,
Ik ga over een week op wereldreis en ik zoek nog een app die kan vertalen zonder Wi-Fi of internet. Betaald of niet maakt me niet uit. Ik krijg hem niet gevonden iig. Ne- eng - spaans is het belangrijkste. Alvast bedankt voor de moeite! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
de vertaler app van google, werkt perfect zonder Wi-Fi
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Nee sorry, ik dacht dat het alleen over Wi-Fi ging. Ik heb over her internet gedeelte gelezen
|
|
|||
|
|||
Ik heb het idee dat die er simpelweg gewoon niet bestaat. wel met standaart zinnen etc. maar niet met zelf gemaakte zinnen.
|
|
|||
|
|||
Ik heb de app Jibbigo gebruikt. Het enige wat minder is, is dat het alleen Engels-Spaans is. Het gebruikt geen data, want de woorden en vertalingen zitten al in de app.
|
|
|||
|
|||
Ik heb gebruik de app van Dale deze gebruikt geen data toppie.
|
|
|||
|
|||
Euroglot Professional werkt ook offline
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
vertaal app | daanski | iPhone Apps | 6 | 13-09-10 21:18 |
Apple komt binnenkort met conversie app en vertaal app? app? | libia | Chat en geruchten | 3 | 29-09-09 21:49 |
Vertaal foutje iTunes 8: 'Gratis' geheugen | Guest-20201028093429 | Archief | 1 | 11-09-08 18:10 |
|
|