Hoe geraak ik aan mijn apps? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik ben onlangs van laptop veranderd omdat de vorige kapot was gegaan door een vloeistof erop. (toetsenbord werkte niet meer) Op deze nieuwe laptop heb ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Hoe geraak ik aan mijn apps?
Ik ben onlangs van laptop veranderd omdat de vorige kapot was gegaan door een vloeistof erop. (toetsenbord werkte niet meer) Op deze nieuwe laptop heb ik iTunes gedownload en me aangemeld met mijn account (ik moest opnieuw een aantal gegevens invullen zoals betaalwijze en aanspreking enz..) maar al de apps die ik voorheen gekocht had zijn verdwenen... Ik kan ze ook niet meer gratis downloaden. Heb ik toevallig een nieuw account gemaakt perongeluk ofzo? Wat denken jullie? Bedankt voor jullie hulp.
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Je kunt de apps terug vinden in de app store bij het kopje "Aankopen".
|
|||
|
|||
Bedankt, ik heb inderdaad een ander emailadres gebruikt. Dom van me
|
|
||||
|
||||
Fijn dat het is opgelost.
// Slotje
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Hoe krijg ik mijn apps en instellingen die nu op de 3gs staan precies zo op mijn 4s? | Besie | iCloud | 2 | 23-01-12 11:25 |
Foutmelding tijdens installatie iOS5, ik geraak niet meer in mijn iPhone!! | LeXuSbe | iPhone algemeen | 0 | 20-10-11 19:31 |
hoe geraak ik aan een bootloader 5.08 | geoffke001 | Archief | 3 | 26-04-10 21:10 |
iPhone: hoe geraak ik terug in normale modus | piet piraat | Jailbreak | 2 | 18-03-10 13:22 |
|
|