Chatgeschiedenis terughalen Whats App discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Weet er toevallig iemand of je je chatberichten (geschiedenis) kan terughalen van je whats app ondanks dat je dat gesprek al afgesloten hebt ??...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Chatgeschiedenis terughalen Whats App
Weet er toevallig iemand of je je chatberichten (geschiedenis) kan terughalen van je whats app ondanks dat je dat gesprek al afgesloten hebt ??
|
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Geen idee maar als ik zeker iets wil bijhoude ofzo zoals een berichtje met belangrijke info of wat dan ook op dan neem ik er een screenshot van.
|
|
|||
|
|||
ja dat snap ik maar ik moet het hebben van een heel gesprek en niet alleen van een klein stukje....
|
|
|||
|
|||
Ja je kan naar boven scrollen. Maar whapp bewaard niet alles. Op een gegeven moment gooit hij het oudse gesprek weg. Om het toch te behouden kan je het gesprek volledig doorsturen naar je Email adres. Hier kan het eeuwig bewaard geworden. suc6
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Whats app | Elswest | iPhone Apps | 2 | 09-05-12 09:28 |
Whats app en nieuwnummer probleem | nance30 | iPhone Apps | 0 | 12-02-12 12:31 |
Whats app | netje74 | iPhone Apps | 11 | 08-02-11 13:20 |
whats app faalt | christiaan01 | iPhone Apps | 8 | 03-10-10 20:37 |
|
|