draadloos iphone benaderen (filebrowser) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Bestaat er een app waarmee ik draadloos bestanden op mijn iphone kan bekijken of kopieren? Dus bijvoorbeeld vanaf mijn PC of ipad draadloos via mijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
draadloos iphone benaderen (filebrowser)
Bestaat er een app waarmee ik draadloos bestanden op mijn iphone kan bekijken of kopieren?
Dus bijvoorbeeld vanaf mijn PC of ipad draadloos via mijn thuisnetwerk toegang krijgen tot mijn iphone (heeft dan een ip adres)? Bestaat hier software voor PC of apps voor ipad voor??? Ik heb al een tijdje gezocht, maar kan niks vinden.... |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Zonder jailbreak gaat dat niet. Met een jailbreak kan het wel op verschillende manieren, oa. met iFile als webserver.
|
Labels |
app, draadloos, filebrowser, ipad, iphone |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
FileBrowser files verwijderen | Translatoria | iPhone Apps | 1 | 09-01-11 18:55 |
Filebrowser... Alternatief voor Air Sharing e.a. | Bejito | iPad algemeen | 3 | 23-08-10 14:23 |
iPhone benaderen via de Finder | martijn-tje | Jailbreak apps en thema's | 1 | 04-08-10 20:39 |
Windows: iphone benaderen via pc | civiccoupe | Desktop-applicaties | 4 | 14-10-08 07:22 |
update van filebrowser | truckdiver | Jailbreak apps en thema's | 3 | 26-05-08 22:01 |
|
|