Password applicatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Citaat: Oorspronkelijk geplaatst door iPhone3GS16GB Snap dit even niet. Kun je het even toelichten? Hoezo heb je er niks aan als je een iPhone hebt ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Citaat:
Nou heel makkelijk, jij schreef: "Wat heb je eraan dan als je iPhone gestolen of kapot is gegaan?" Dus als mijn iPhone kapot is gegaan om wat voor reden dan ook, dan zet ik het bestand op de iPod van mijn zoon en kan ik de gegevens toch nog benaderen. |
Gesponsorde links | |
|
|
|
|
||||
|
||||
Ik heb ook al geprobeerd of mSecure op mijn tweede iPhone wou werken, maar dat lukte helaas niet.
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Dan heb je er inderdaad niet veel aan. |
|
||||
|
||||
Citaat:
Overigens zijn de LastPass Apps voor iOS geen (UI/UX) toppers, maar de dienst als geheel vind ik fijn werken (vooral op Windows en OS X machines).
|
||||
|
||||
Citaat:
Wat zoek je nu eigenlijk? 1 Een app voor op je iPhone of 2 Een programma voor op de PC. Ik heb voor 1 gekozen want dan heb je ze altijd bij de hand, want ga jij wel eens zonder je iPhone de deur uit? Gaat het eigenlijk om optie 2, ga dan verder zoeken op internet. Gaat het om punt 1 EN 2 koop dan iAccount. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik heb iAccounts Lite versie gedownload en geprobeerd om het met mijn pc te synchroniseren. Het werkt echt super.
Ik kan mijn gegevens ook inzien in deze bestand die ik op de pc heb. Ik raad deze app dan ook iedereen aan. |
|
|||
|
|||
KvdS, jij hebt zo te zien verstand van encrypties.
Welk encryptie is sterker, betrouwbaarder? Die van iAccounts of mSecure? |
|
||||
|
||||
We zijn inmiddels al weer een hele tijd verder, hoe is de stand van zaken nu?
En als ik ff In mag breken in dit topic, ik vraag me af welke password app het meest betrouwbare beveiliging heeft? |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MobileMe password | Pzizzz | iCloud | 0 | 15-10-11 08:03 |
iPad standaard mail applicatie - password incorrect?? | Calaghi | iPad Apps | 5 | 23-02-11 19:01 |
router password ge-reset, iPhone heeft geen optie password aan te passen | Flex123 | Wi-Fi | 2 | 18-05-10 09:41 |
Root password | gloader | iPhone algemeen | 5 | 24-11-09 03:37 |
root password 2.2 | yingie | Archief | 2 | 24-11-08 00:47 |
|
|