Password applicatie discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Welk password applicatie raden jullie mij aan? Heb er een paar maar weet niet of die werken. Vaak moet je Dropbox hebben om ermee te ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Password applicatie
Welk password applicatie raden jullie mij aan?
Heb er een paar maar weet niet of die werken. Vaak moet je Dropbox hebben om ermee te synchroniseren. Dus welk applicatie raden jullie mij aan die ik ook makkelijk kan synchroniseren met mijn Windows laptop, zodat ik mijn belangrijke gegevens en wachtwoorden behalve op mijn iPhone, ook op mijn laptop heb staan. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Citaat:
Kan ik hiermee mijn gegevens ook moeiteloos synchroniseren met een Windows laptop? Het kost ook nog eens 12 euro. Heb ik wel over als het waard is, niet daarvan. Is mSecure geen betere optie? Die heeft namelijk een betere waardering en gebruikerservaringen. |
|
|||
|
|||
Als je op die link klikt zie je dit:
|
|
|||
|
|||
Maar Dropbox is toch verplicht? Of zie ik dat verkeerd?
Hoe synchroniseer jij met Windows dan? ---------- Bericht automatisch samengevoegd op 8 juni 2012 om 18:51 ---------- Hmm, is geen koopje merk ik https://agilebits.com/store |
|
||||
|
||||
LastPass, voor $1 per maand: http://www.lastpass.com
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Citaat:
mSecure is beschikbaar voor Mac, Windows, iOS en Android. Tot nu toe, na goed 1,5 jaar gebruik, heb ik totaal geen klachten. Mocht je iOS device in andere handen komen en ze proberen mSecure te openen dan kan mSecure het wachtwoord bestand na 5 pogingen vernietigen!! Succes met je beslissing. Kees. |
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
Zowel aan 1Password als mSecure heb ik dus niks aan. Heb geen Dropbox en wil daar ook niet aan beginnen.
Nog alternatieven? Welk alternatief gebruiken mensen die geen Dropbox hebben dan? |
|
||||
|
||||
Citaat:
Dit begrijp ik niet. Ik schreef: "mSecure is beschikbaar voor Mac, Windows, iOS en Android." Je kan mSecure backup-pen met mBackup naar je PC, maar je kan ook een mSecure variant voor je PC krijgen en dan sync je de iOS variant met de PC variant via Wi-Fi. De PC en de iPhone moeten dan via hetzelfde Wi-Fi netwerk verbonden zijn. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Ik gebruik eWallet (€7,99). Heeft ook een windows applicatie waarbij je met Wi-Fi kunt synchroniseren. De interface en manier van synchroniseren zou beter kunnen, maar het programma voldoet verder prima.
Je hebt ook Ewallet Go! (€3,99), doet volgens mij hetzelfde?! Edit: Ik zie wel dat de desktop versie ook betaald is, wordt wel wat duur mocht je die ook aan willen schaffen. |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
||||
|
||||
Citaat:
Die synchroniseren via hun eigen server, dus je hebt geen DropBox nodig. Encryptie/Decryptie gebeurt altijd alleen lokaal, dus LastPass medewerkers kunnen jouw data niet inzien. Ook dieven die de database van die server stelen kunnen er weinig mee als je een sterk hoofwachtwoord gebruikt ("The Last Password that you have to remember"). |
|
||||
|
||||
Citaat:
Ja dat is zo, maar dan koop je de Windows variant en kan je alle bewerkingen doen. Zelf heb ik mBackup op de Mac en PC staan. Dan backup je naar de Mac en of PC, je kan het bestand daar niet bewerken, doch het is wel veilig gesteld. Wil ik een wachtwoord opzoeken dat doe ik dus altijd via de iPhone. |
|
|||
|
|||
Citaat:
Maar is er geen password-app die synchroniseert met iCloud? |
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
MobileMe password | Pzizzz | iCloud | 0 | 15-10-11 08:03 |
iPad standaard mail applicatie - password incorrect?? | Calaghi | iPad Apps | 5 | 23-02-11 19:01 |
router password ge-reset, iPhone heeft geen optie password aan te passen | Flex123 | Wi-Fi | 2 | 18-05-10 09:41 |
Root password | gloader | iPhone algemeen | 5 | 24-11-09 03:37 |
root password 2.2 | yingie | Archief | 2 | 24-11-08 00:47 |
|
|