bestaat er een app om bvb WiFi on/off te zetten ? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik heb pas een "eerste" I-phone gekocht, ik werkte voordien met HTC. Op mijn HTC had ik op mijn startpagina icoontjes staan om Wifi, Bluetooth ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
bestaat er een app om bvb Wi-Fi on/off te zetten ?
Ik heb pas een "eerste" I-phone gekocht, ik werkte voordien met HTC.
Op mijn HTC had ik op mijn startpagina icoontjes staan om Wi-Fi, Bluetooth en 3G aan en uit te zetten. Op mijn I-Phone moet ik steeds via instellingen, netwerk enz gaan. Bestaan deze apps voor mijn I-Phone, ik vind ze nergens. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ze bestaan niet.
|
|
|||
|
|||
OK, bedankt..
|
|
|||
|
|||
wel als je hem jailbreakt
|
|||
|
|||
Met dat soort onzinnige dingen zal Apple zich niet bezighouden. Ze zijn bezig met belangrijkere dingen zoals Facebook integratie
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App sluiten en direct de achtergrond app ook, bestaat er een jailbreak tool voor dat? | NoWayOut | Jailbreak apps en thema's | 1 | 16-02-12 23:08 |
Bestaat er een app om je default apps te wijzigen? | Saidou | Jailbreak apps en thema's | 6 | 01-05-11 17:55 |
Bestaat er een App ivm Giro 2010 | martwout | iPhone Apps | 0 | 07-05-10 15:59 |
Vraagje of een bepaalde App bestaat | kal_el | iPhone Apps | 0 | 11-06-09 13:37 |
Bestaat er een screenlock app met een foto? | BoB_Ross | iPhone Apps | 1 | 24-10-08 02:37 |
|
|