App voor smsberichten, belminuten en appdata? discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hoi iedereen, Zojuist heb ik een tele2 sim only abonnement afgesloten en ben nog opzoek naar een goede duidelijke app die telt hoeveel smsjes je ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App voor smsberichten, belminuten en appdata?
Hoi iedereen,
Zojuist heb ik een tele2 sim only abonnement afgesloten en ben nog opzoek naar een goede duidelijke app die telt hoeveel smsjes je hebt verbruikt en belminuten. Ik heb 300 smsjes of belminuten, dus lijkt me handig daar een overzicht van te kunnen hebben. Heb al een tijdje rondgekeken op forums maar er blijkt niet echt een duidelijk antwoord te zijn. Iemand ideeën of suggesties voor een fijne app? Alvast bedankt! |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Is er geen tele2 app?
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
Kan je dat niet inzien via de Tele2 website dan kan je daarvan misschien een icoon maken op je springboard? Voor dataverbruik zijn er wel heel wat apps. Die vind je dus volop in iTunes.
|
|
|||
|
|||
Ja daar had ik inderdaad ook aan gedacht, vroeg me alleen af of het ook makkelijker kan met een app..
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Welke App houdt je belminuten bij? | timebase | iPhone Apps | 12 | 08-01-12 08:46 |
App voor belminuten | Brepoelsd | iPhone Apps | 3 | 29-03-11 15:40 |
hoe je smsberichten verbergen voor iemand anders! | truckdiver | iPhone algemeen | 33 | 22-05-08 21:38 |
|
|