Weer apps werken niet goed discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Op mijn iPhone 4S met jailbreak heb ik problemen met de weer apps. Celsius (betaalde versie) crasht zo gauw ik de app open en de ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Weer apps werken niet goed
Op mijn iPhone 4S met jailbreak heb ik problemen met de weer apps.
Celsius (betaalde versie) crasht zo gauw ik de app open en de instellingen wil wijzigen. Verwijderen en opnieuw installeren mag niet baten. De standaard iPhone weer app werkt wel, maar laat plaatsen zien die ik (meerdere malen) heb verwijderd. Ook als ik 'lokaal weer' instel, komen de eerder ingevoerde plaatsen terug na een respring van de iPhone. Iemand een idee waar het aan kan liggen? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
I don't get iCloud - agenda's werken niet goed samen. | Vinzzz | iCloud | 11 | 02-02-12 14:01 |
Badges en Notificaties werken niet allemaal goed | Cbastiaan | iPhone Apps | 0 | 09-01-12 16:46 |
Barstjes in behuizing en oordopjes werken niet meer goed | matsoft | iPhone algemeen | 4 | 12-05-09 11:29 |
Bepaalde apps zoals Weer en youtube doen het niet goed | Rutgerg | iPhone Apps | 2 | 13-12-08 20:48 |
|
|