//

Bepaalde apps zoals Weer en youtube doen het niet goed

Bepaalde apps zoals Weer en youtube doen het niet goed discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hallo iedereen, Weet niet of ik het goed geplaatst heb en of het al is voorbij is gekomen maar ik kan het niet vinden iig. ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Berichten van vandaag

Discussie gesloten

 

Discussietools Weergave
  #1  
Oud 13-12-08, 13:14
Rutgerg Rutgerg is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 6
Standaard Bepaalde apps zoals Weer en youtube doen het niet goed

Hallo iedereen,

Weet niet of ik het goed geplaatst heb en of het al is voorbij is gekomen maar ik kan het niet vinden iig.
Ik heb sinds gisteren mijn iphone, en als ik thuis op het Wi-Fi zit (t-mobile onbep. internet is nog niet ingegaan) werken bepaalde applicaties niet goed. Zo duurt het heel lang voordat het weer en youtube geladen worden. Als ik een nieuwe plaats toe wil voegen bij weer dan vind hij niets. Als ik bijv. New York zoek komt er niets. En als ik bij youtube een filmpje zoek vind hij ook niets. Als ik bij best bekeken op een filmpje klik duurt het heel lang en zegt hij vervolgens kan film niet afspelen. Zelfde is ook bij Google maps, hij vind de kaarten wel maar het duurt echt enorm lang... Het internet thuis is wel razendsnel op de laptop.

Hoe kan dit komen?? Ik heb 3g uitgeschakeld staan omdat mn onbep internet abo pas over 3 maanden ingaat.

Bedankt
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 13-12-08, 17:28
iphonemark iphonemark is offline
• iOS 6.1.4
• 6.1.3
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: May 2008
Locatie: groningen
Berichten: 239
Standaard

flash werkt niet op een iphone - misschien is dat de reden, als je via safari verbinding maakt met de volgende sites:
www.WatIsMijnIP.nl -> 194.60.207.74
en
Speedtest.nl -

Hier je kun je kijken wat je snelheid is en of je wel verbonden bent met je eigen netwerk...
  #3  
Oud 13-12-08, 19:48
Rutgerg Rutgerg is offline
• iOS 2.2
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Oct 2008
Locatie: Breda
Berichten: 6
Standaard

op watismijnip.nl staat 80.127.76.225 en ben gewoon verbonden via xs4all... Vergeten te vermelden alleen applicaties al youtube weather en google maps werken niet goed (heel erg langzaam) Internetten met safari werkt wel goed.

Ik zat net bij mijn vriendin thuis op t Wi-Fi en daar werkte al het bovengenoemde wel snel.
Discussie gesloten



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
na update doen apps het niet meer wesdegroot Jailbreak apps en thema's 0 23-09-10 21:57
Apps doen het niet meer na synchronisatie iPeng Archief 3 13-10-08 07:18
Appstore apps doen het niet meer? El_Diablo Archief 4 30-07-08 23:40
Stock en Weather apps doen het niet meer na update van installer of installatie Fring hvanschaick iPhone Apps 5 08-05-08 15:57

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:21.