Week Calendar & pushberichten discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Reeds geruime tijd gebruiken mijn echtgenote en ikzelf met veel plezier het programma Week Calendar. Samen met iCloud synchroniseren we op die manier ieder onze ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Week Calendar & pushberichten
Reeds geruime tijd gebruiken mijn echtgenote en ikzelf met veel plezier het programma Week Calendar. Samen met iCloud synchroniseren we op die manier ieder onze eigen agenda, maar ook de gemeenschappelijke agenda.
Nu vraag ik me af - heb me al gek gezocht in de instellingen maar niets gevonden - of er een mogelijkheid bestaat een pushbericht te laten verzenden wanneer een afspraak gewijzigd wordt of wanneer een nieuwe afspraak toegevoegd wordt door één van ons, zodat de andere ook weet dat er een wijziging is geweest. Of zijn hier andere oplossingen voor ? Iemand enig idee ? Grtz. |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
Net gelezen : gedeelde agenda-notificaties zijn geïntegreerd in iOS 6 !
Nog ff wachten tot 19 september dus. |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Week calendar leeg na sync iphone ipad met icloud | Krizzl | iCloud | 0 | 18-04-12 15:45 |
|
|