FM radio app voor willekeurige frequentie gezocht (niet voor bestaande radiostations) discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) We zitten hier in een situatie waarbij er via de radio vertaald wordt bij lezingen, maar de zender/transmitter werkt niet goed en er zijn ook ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
FM radio app voor willekeurige frequentie gezocht (niet voor bestaande radiostations)
We zitten hier in een situatie waarbij er via de radio vertaald wordt bij lezingen, maar de zender/transmitter werkt niet goed en er zijn ook maar weinig radio-ontvangertjes. Kan dit niet op de iPhone? Ik heb me een kriek gezocht op internet, maar vind alleen maar manieren om gevestigde radiostations te ontvangen. Wij zenden echter ons eigen signaal uit op 90.4 FM, en willen dat ook zelf (in dezelfde zaal) ontvangen. Dat moet toch kunnen op een iPhone 4?
Heeft iemand tips hoe ik mijn iPhone kan gebruiken als ontvanger van deze frequentie, of misschien zelfs als zender/transmitter? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
|||
|
|||
|
|
||||
|
||||
A die radio Apps halen streams van internet; dat is geen FM...
|
|||
|
|||
Aha, ik geloof dat ik het begrijp. Je kunt dus alleen radiostations opvangen die hun uitzendingen via internet streamen? En dat is dan de reden dat er geen manier is om af te stemmen op een willekeurige frequentie? Ook niet via je internet browser, neem ik aan?
Heb ik dat goed begrepen? |
|
|||
|
|||
Citaat:
|
|
|||
|
|||
Dat is een droevig bericht. Wel fijn dat ik nu begrijp waar het probleem zit. Bedankt voor het meedenken dus.
|
|
|||
|
|||
Ik meen me overigens wel te herinneren gelezen te hebben over headsets voor de iPhone waarin een FM-ontvangertje is ingebouwd. Daarmee zou het dan alsnog mogelijk zijn via FM-frequenties radio te luisteren. Maar daar zou je dan even naar moeten 'Googelen'.
|
|
|||
|
|||
Oh ja, en hoe zit het met zenden vanaf de iPhone, als radio-transmitter dus? Daar vond ik bij het googlen ook wat over, maar daar had men het alleen over uitzenden via je iPhone en opvangen via de autoradio. Maar ik weet niet of dat voor mijn situatie ook mogelijk is.
|
Labels |
fm radio, frequentie |
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
Kortingscodes voor bestaande klanten van app? | dennieku | iPhone algemeen | 0 | 11-07-12 11:31 |
Muziek: iphone naar Radio Frequentie | hylaba | Muziek, foto & video | 3 | 22-01-11 14:34 |
|
|