Een huwelijk maken in GedView discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Ik kan wel een gedcom-file importeren van een genealogie programma, die onder een MAC of Windows OS draaien, maar het moet toch ook mogelijk zijn ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
||||
|
||||
Een huwelijk maken in GedView
Ik kan wel een gedcom-file importeren van een genealogie programma, die onder een MAC of Windows OS draaien, maar het moet toch ook mogelijk zijn om een huwelijk aan te maken in het GedView programma op mijn iPhone.
Het zal wel aan mij liggen, maar ik zie niet hoe ik dat moet doen. Ook de handleiding bied voor mij geen uitkomst. Wie o wie helpt mij verder? |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Ik heb antwoord gekregen van de ontwikkelaar. Het lijkt mij een 'moeilijke' constructie, dus waarschijnlijk importeer ik weer een gedcom-file.
Citaat:
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
app maken die een sms verstuurd naar een bepaald nr | guided tours | Ontwikkelen voor iOS | 5 | 01-02-10 23:51 |
zelf een dictionaryhiearchie maken voor een UITableview | ulquiorra | Ontwikkelen voor iOS | 0 | 13-07-09 19:37 |
Zelf een dock maken | JoOosty | Jailbreak apps en thema's | 23 | 03-04-09 23:17 |
Hoe kan ik een beltoon maken van een itune | sabien | Archief | 2 | 09-12-08 17:15 |
|
|