Smart sync discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Met de zoekfunctie niet veel gevonden. Ik gebruikte voorheen smart sync om mijn contacten in deadresboek te synchroniseren met hun gegevens op facebook. Werkte perfect. ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
Smart sync
Met de zoekfunctie niet veel gevonden.
Ik gebruikte voorheen smart sync om mijn contacten in deadresboek te synchroniseren met hun gegevens op facebook. Werkte perfect. Nu dat facebook geïntegreerd zit in IOS6 en men dit ook kon, had ik smart sync eraf gesmeten. Toen de contacten bijgewerkt met facebook in de instellingen en tot mijn verbazing had ik ineens meer dan 600 contacten, waarvan er meer dan 400 zonder nummer. Nou, dat was even niet de bedoeling en ook niet doordacht van apple en facebook. Wie wil er nu in godsnaam zijn hele vriendenlijst van FB in zijn contacten hebben? Dus is smart sync nog altijd een leuke app, vermits deze enkel je bestaande contacten bijwerkt. Echter, na slart sync opnieuw te installeren krijg ik op de iphone bij het syncen de boodschap dat het niet gaat omdat ik geen contacten zou hebben. Maar die staan er wel in. Op de iPad hetzelfde gedaan en daar geeft hij geen problemen. Enkel op de iphone. Iemand een idee? Thanx |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
|
||||
|
||||
Probeer eens instellingen>facebook>en dan contacten uit te schakelen. En nu overnieuwe syncen. Dit hielp bij mij met een andere sync app.
|
|||
|
|||
Heb ik gedaan, maar dan synct hij de foto's ook niet van FB. Daarom die smart sunc
|
|
||||
|
||||
Misschien helpt herstellen
|
|
|||
|
|||
Wat herstellen? Mijne iphone? Wist hij dan geen instellingen?
|
|
||||
|
||||
|
|
|||
|
|||
Ah zo. Zal voor van het weekend zijn als ik de desktop nog eens op zet.
Thanx. |
|
|||
|
|||
Ondertussen is de app sync.ME geworden en werkt weer
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
sync met outlook agenda: sync.server vindt iPhone niet? | IMECer | iTunes | 25 | 04-08-11 00:22 |
outlook sync client reageert niet - sync onmogelijk | cindyc | iTunes | 3 | 26-11-10 12:30 |
Smart Playlist sync probleem | stefsegers | iTunes | 3 | 25-02-10 12:57 |
Sync zakelijk en sync privé met 1 iPhone - mysterieuze vinkjes | d-star | iTunes | 0 | 29-01-09 18:18 |
|
|