App verdwenen Ios6 discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) I vermoed dat deze toppic ergens bestaat, maar na een half uur zoeken ben hem niet tegengekomen. Na de instalatie van ios6 op de telefoon ...
|
Registreer | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Berichten van vandaag | Zoeken |
|
|||
|
|||
App verdwenen Ios6
I vermoed dat deze toppic ergens bestaat, maar na een half uur zoeken ben hem niet tegengekomen.
Na de instalatie van ios6 op de telefoon van mijn vrouw (4S)en bijbehorende storing waardoor ik home knop en aan/uit knop ingedrukt moest houden is herstel grotendeels gelukt.( bij mij is het probleemloos gegaan(4). Wel zijn er een paar apps verdwenen uit scherm. In de appstore is deze app als geinstaleerd en als ik op open druk werkt de app normaal. Hoe krijg ik deze app terug op de scherm? Het is opgelost! Om een of ander onduidelijk reden opent Itunes of de telefoon een extra scherm tijdens instalatie van Ios6. En daar waren mijn "verdwenen" apps terwijl de middelste scherm nageoeg leeg was. Heel raar. Heb hetzelfde gehad met mijn 4 Laatst gewijzigd door putnik; 27-09-12 om 10:14. Reden: Opgelost |
|
|
Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)
|
Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) |
|
Soortgelijke discussies |
||||
Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
App Store iOS6 | apotheosis | iPhone algemeen | 13 | 03-10-12 19:18 |
app verplaatsen geeft reoot in ios6 | Werner1963 | iPhone algemeen | 13 | 01-10-12 16:56 |
Nieuwe app kaarten in IOS6 geen vooruitgang. | Tom2011 | iPad algemeen | 14 | 24-09-12 18:50 |
iOS6 Kaarten app | timebase | iPhone Apps | 0 | 22-09-12 20:15 |
Na installatie iOS6 Duitse App Store i.p.v. Nederlandse | jacsev | iPhone Apps | 1 | 22-09-12 15:01 |
|
|