iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

daveensannie 03-02-14 22:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sandra90 (Bericht 948462)
Aww, geen wonder dat datum en tijd veranderen niet werkt, haha.

Dus vanaf 12 uur is weer alled te zien of de exscte tijd wanneer je had uitgezet?

Denk t laatste :-)

Sandra90 03-02-14 22:21

Shit, moet ik nog langer wachten, haha.

In ieder geval, dankjewel :):):)

daveensannie 03-02-14 22:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sandra90 (Bericht 948465)
Shit, moet ik nog langer wachten, haha.

In ieder geval, dankjewel :):):)

En anders f wakker blijven tot 12 uur lol

Sandra90 03-02-14 22:55

Dat sowieso, lol

daveensannie 04-02-14 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sandra90 (Bericht 948468)
Dat sowieso, lol

Je moet f je inbox legen ;)

ramonkt 05-03-14 15:21

Heeft "iedereen" hier nog steeds last van de niet werkende push notificaties?

vuurvreter 05-03-14 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ramonkt (Bericht 952152)
Heeft "iedereen" hier nog steeds last van de niet werkende push notificaties?

Volgens mij, ben je de enigste :d

ramonkt 05-03-14 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 952153)
Volgens mij, ben je de enigste :d

Enige. Als enige ben je al alleen. Een overtreffende trap bestaat dus niet :d

Net zoals zovelen WhatsApp er opnieuw op gezet, factory reset gedaan, push instellingen in berichtencentrum gecheckt, maar het euvel blijft zich voordoen. Facebook pakt ze trouwens ook niet..

Had ik dan toch maar bij Android moeten blijven? ;)

vuurvreter 05-03-14 16:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ramonkt (Bericht 952160)
Enige. Als enige ben je al alleen. Een overtreffende trap bestaat dus niet :d

Net zoals zovelen WhatsApp er opnieuw op gezet, factory reset gedaan, push instellingen in berichtencentrum gecheckt, maar het euvel blijft zich voordoen. Facebook pakt ze trouwens ook niet..

Had ik dan toch maar bij Android moeten blijven? ;)

Het werkt hier zoals het zou moeten :d
Geen problemen dus.

wollie1979 05-03-14 16:15

Hier ook geen problemen.

vuurvreter 05-03-14 16:18

Misschien je jailbreak eraf halen, wellicht zit daar jouw probleem ;)

wil 03-04-14 13:49

Als ik een bericht verstuur zag ik 1 vinkje bij het versturen en 2 vinkjes als ontvanger het bericht geopend heeft. Nu staan er meteen 2 vinkjes ook als ontvanger bericht niet heeft geopend.

vuurvreter 03-04-14 13:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wil (Bericht 955652)
Als ik een bericht verstuur zag ik 1 vinkje bij het versturen en 2 vinkjes als ontvanger het bericht geopend heeft. Nu staan er meteen 2 vinkjes ook als ontvanger bericht niet heeft geopend.

Dat is altijd al zo geweest.
2 vinkjes betekend dat het bericht is ontvangen, maar niet dat het is gelezen.

Techfreak 03-04-14 14:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 955656)
Dat is altijd al zo geweest.
2 vinkjes betekend dat het bericht is ontvangen, maar niet dat het is gelezen.

Idd.

1 vinkje = afgeleverd op de server
2 vinkjes = afgeleverd bij ontvanger

Heeft niets te maken met leesbevestiging.

yukhalilsel 03-04-14 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wil (Bericht 955652)
Als ik een bericht verstuur zag ik 1 vinkje bij het versturen en 2 vinkjes als ontvanger het bericht geopend heeft. Nu staan er meteen 2 vinkjes ook als ontvanger bericht niet heeft geopend.

Bij iphone gebruikers komt dat tweede vinkje er inderdaad pas als diegene zijn whatsapp app heeft geopend. Bij berichten naar android gebruikers komt dat tweede vinkje er vrijwel direct

wil 04-04-14 07:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel (Bericht 955727)
Bij iphone gebruikers komt dat tweede vinkje er inderdaad pas als diegene zijn whatsapp app heeft geopend. Bij berichten naar android gebruikers komt dat tweede vinkje er vrijwel direct

dan had ik toch gelijk dat het nu anders is bij mij op de iPhone. Dat 2e vinkje kwam altijd veel later. Dan wist ik dat de ontvanger het gelezen had.

Techfreak 04-04-14 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wil (Bericht 955732)
dan had ik toch gelijk dat het nu anders is bij mij op de iPhone. Dat 2e vinkje kwam altijd veel later. Dan wist ik dat de ontvanger het gelezen had.

Je hebt gelijk. Jij bent uniek. :D

tuanur 04-04-14 07:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door yukhalilsel (Bericht 955727)
Bij iphone gebruikers komt dat tweede vinkje er inderdaad pas als diegene zijn whatsapp app heeft geopend. Bij berichten naar android gebruikers komt dat tweede vinkje er vrijwel direct

Sinds wanneer is dit veranderd dan? Want ik kreeg altijd twee vinkjes terwijl die persoon nog niet online geweest was.

wil 04-04-14 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 955733)
Je hebt gelijk. Jij bent uniek. :D

Weet ik:-)

Blijk ik ook een unieke iphone te hebben die vroeger anders reageerde dan die van jullie :-)

yukhalilsel 04-04-14 17:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tuanur (Bericht 955734)
Sinds wanneer is dit veranderd dan? Want ik kreeg altijd twee vinkjes terwijl die persoon nog niet online geweest was.

Zoals ik al zei: sinds ik er op heb opgelet is bij iphone naar android gelijk twee vinkjes te zien en bij iphone naar iphone pas wanneer diegene zijn whatsapp app heeft geopend. Ik weet niet exact een datum maar toch wel minstens 2 jaar vermoed ik.

Hier is het dus essentieel van belang voor jou om vast te stellen of de verandering bij jou is opgetreden op een iphone naar iphone geval of iphone naar android geval. Pas dan kan je spreken van een wijzing bij whatsapp of wijziging van telefoon bij de ontvanger.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:40.