iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

wil 04-04-14 17:14

testje gedaan iphone naar iphone. Meteen 2 vinkjes na versturen, terwijl de ontvanger whatsap niet heeft geopend. Dit was dus niet zo.

yukhalilsel 04-04-14 17:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wil (Bericht 955765)
testje gedaan iphone naar iphone. Meteen 2 vinkjes na versturen, terwijl de ontvanger whatsap niet heeft geopend. Dit was dus niet zo.

Hier ook een testje gedaan, 1 vinkje naar iphone en 2 naar android. Waarschijnlijk zijn er andere factoren die 2 of 1 vinkjes bepalen. Het beste is om dit bij whatsapp zelf te achterhalen

tuanur 04-04-14 19:38

Even bij whatsapp gekeken. 1 vinkje is ontvangen op de whatsapp server, 2 vinkjes is afgeleverd op de telefoon van de ontvanger, dus niet perse gelezen.

Bron: WhatsApp FAQ - Wat zijn die groene vinkjes naast mijn berichten?

vuurvreter 04-04-14 20:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tuanur (Bericht 955791)
Even bij whatsapp gekeken. 1 vinkje is ontvangen op de whatsapp server, 2 vinkjes is afgeleverd op de telefoon van de ontvanger, dus niet perse gelezen.

Bron: WhatsApp FAQ - Wat zijn die groene vinkjes naast mijn berichten?

Zie bericht #2249 :rolleyes:

tuanur 05-04-14 19:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 955799)
Zie bericht #2249 :rolleyes:

Je hebt helemaal gelijk, maar even de bron erbij vermeld omdat het nog steeds niet duidelijk was bij sommige. ;)

fcruizer 06-11-14 11:47

als ik de laatste whatsapp update versie 2.11.12 erop zet, dan crashed de app meteen na opstart. heeft iemand hier een verklaring voor?

KvdS 06-11-14 23:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fcruizer (Bericht 983418)
als ik de laatste whatsapp update versie 2.11.12 erop zet, dan crashed de app meteen na opstart. heeft iemand hier een verklaring voor?


Nee, bij mij werkt het goed.
Suggestie.
Verwijder de app van je iPhone en installeer hem opnieuw.
Hopelijk werkt hij nu wel goed.

Succes.

fcruizer 06-11-14 23:02

naja mn phone was vandaag al gecrashed,, verplichte reset naar fab. inst. moeten doen, nu werkt ie wel goed

KvdS 18-11-14 14:15

Na de update van vandaag wil ik eens kijken bij de instellingen of je al in kan stellen om de blauwe vinkjes uit te zetten.
Deze instelling kan ik nergens vinden, maar ook de instelling waarmee je kan zien of je online bent geweest kan ik niet meer terug vinden.
Weet iemand waar het nu verstopt is??

vuurvreter 18-11-14 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KvdS (Bericht 984785)
Na de update van vandaag wil ik eens kijken bij de instellingen of je al in kan stellen om de blauwe vinkjes uit te zetten.
Deze instelling kan ik nergens vinden, maar ook de instelling waarmee je kan zien of je online bent geweest kan ik niet meer terug vinden.
Weet iemand waar het nu verstopt is??

M.b.t. de blauwe vinkjes, dat kan nog niet.

fcruizer 18-11-14 16:44

ach boeie, vind het wel handig :D
als ik niet wil dat iemand het ziet, zet ik m'n flightmode wel ff aan haha

Superminhou 20-11-14 12:35

Anonymess !

link : AnonyMess - Be Anyone... Say Anything! - Anonymous messaging app
Weet je? dit is een fusie tussen whatsapp en Snapchat ! TOF !

fcruizer 20-11-14 14:51

alleen een tweakje om het "online" onder je naam weg te laten halen zo handig wezen hehe

blackfocus 08-12-14 20:34

Raarrrr ik wilde vandaag een paar foto,s versturen die in eigen gemaakte mappen staan via whats app kan ik alleen foto,s versturen vanuit de filmrol is dit veranderd na laatst update ??

KvdS 08-12-14 21:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door blackfocus (Bericht 986866)
Raarrrr ik wilde vandaag een paar foto,s versturen die in eigen gemaakte mappen staan via whats app kan ik alleen foto,s versturen vanuit de filmrol is dit veranderd na laatst update ??


Klopt, je kan alleen je filmrol, panoram, burst of favorieten kiezen.
Bij Telegram kan je wel alles kiezen.
En met Telegram kan je via je iPhone, iPad en Mac / Pc op hetzelfde account werken, wel zo makkelijk 😜

seagull 29-03-15 12:36

Vreemde melding
 
De laatste versie van whatsapp is geïnstalleerd. Toch komt er steeds een melding met de volgende inhoud: Loading... iPhone waarschuwing! Met als verdere tekst: Het is mogelijk dat u een verouderde versie van WhatsApp gebruikt. Meer details: Upgrade uw WhatsApp naar de meest recente versie om onderbreking van de dienst te vermijden. Klik hieronder op "OK" om nu te upgraden.
Voor alle duidelijkheid deze melding verschijnt wanneer Facebook wordt opgestart. Dit lijkt mij niet normaal. Wat te doen?

vuurvreter 29-03-15 12:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door seagull (Bericht 994978)
De laatste versie van whatsapp is geïnstalleerd. Toch komt er steeds een melding met de volgende inhoud: Loading... iPhone waarschuwing! Met als verdere tekst: Het is mogelijk dat u een verouderde versie van WhatsApp gebruikt. Meer details: Upgrade uw WhatsApp naar de meest recente versie om onderbreking van de dienst te vermijden. Klik hieronder op "OK" om nu te upgraden.
Dit lijkt mij niet normaal. Wat te doen?

Op "OK" drukken en zien wat er gebeurt, lijkt me.

Gonster 29-03-15 12:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door seagull (Bericht 994978)
De laatste versie van whatsapp is geïnstalleerd. Toch komt er steeds een melding met de volgende inhoud: Loading... iPhone waarschuwing! Met als verdere tekst: Het is mogelijk dat u een verouderde versie van WhatsApp gebruikt. Meer details: Upgrade uw WhatsApp naar de meest recente versie om onderbreking van de dienst te vermijden. Klik hieronder op "OK" om nu te upgraden.
Voor alle duidelijkheid deze melding verschijnt wanneer Facebook wordt opgestart. Dit lijkt mij niet normaal. Wat te doen?

Heb je misschien al geprobeerd, maar verwijder de app en installeer opnieuw wellicht is t dan weg?

vuurvreter 29-03-15 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gonster (Bericht 994980)
Heb je misschien al geprobeerd, maar verwijder de app en installeer opnieuw wellicht is t dan weg?

Dat zou mijn volgende antwoord geweest zijn ;)

Roos79 31-03-15 08:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 994979)
Op "OK" drukken en zien wat er gebeurt, lijkt me.

Lijkt me niet slim dit klinkt meer als spam achtig.
Zeker omdat melding via facebook komt en niet via whats app.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:23.