iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

Ophone 3GS 17-08-10 23:53

oke thanxx

mahmut1995 19-08-10 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dietch (Bericht 367542)
Is het mogelijk om met WhatsApp ook gratis met blackberry gebruikers te chatten? Zo nee, is er wel een ander programma waarmee dat kan?

Mvg, Diederick


hee diederick
je kan met blackberry gebruikers whatsapp'en

dit gaat als volgt:
je downloadt WhatApp op je blackberry dat doe je via Blackberry AppWorld
en daarna die je in je whatsapp lijst dat je ook kan whatsapp'en met BB

Drogg 21-08-10 01:18

Ik heb een vraagje. Heb sinds donderdag mijn iPhone binnen, maar omdat ik bij KPN zat en mijn nummer wilde behouden heb ik nu twee abonnementen naast elkaar lopen. Vanaf 20 september gaat mijn oude nummer weer in. Nu heb ik vandaag whatsapp op mijn iPhone gezet, maar als tel nummer mijn oude KPN nummer gebruikt, dit omdat iedereen die mijn oude nummer in zijn telefoon heeft staan dan ziet dat ik whatsapp heb. Mijn vraag is als volgt: op mijn oude nummer heb ik geen internetabbo. Ik gebruik dit nummer in whatsapp, maar gebruik de app met mijn iphoneabbonement. Moet ik nu elke keer dat ik een berichtje stuur geld betalen voor het internet omdat ik mijn oude nummer gebruik of is het nummer alleen een soort gebruikersnaam en heeft het verder geen invloed en gebruik ik dus gewoon het internet van mijn iphoneabbo?

Alvast bedankt, wil het even zeker weten voor ik een rekening van 100 euro krijg.

mahmut1995 21-08-10 01:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Drogg (Bericht 539433)
Ik heb een vraagje. Heb sinds donderdag mijn iPhone binnen, maar omdat ik bij KPN zat en mijn nummer wilde behouden heb ik nu twee abonnementen naast elkaar lopen. Vanaf 20 september gaat mijn oude nummer weer in. Nu heb ik vandaag whatsapp op mijn iPhone gezet, maar als tel nummer mijn oude KPN nummer gebruikt, dit omdat iedereen die mijn oude nummer in zijn telefoon heeft staan dan ziet dat ik whatsapp heb. Mijn vraag is als volgt: op mijn oude nummer heb ik geen internetabbo. Ik gebruik dit nummer in whatsapp, maar gebruik de app met mijn iphoneabbonement. Moet ik nu elke keer dat ik een berichtje stuur geld betalen voor het internet omdat ik mijn oude nummer gebruik of is het nummer alleen een soort gebruikersnaam en heeft het verder geen invloed en gebruik ik dus gewoon het internet van mijn iphoneabbo?

Alvast bedankt, wil het even zeker weten voor ik een rekening van 100 euro krijg.

heey
de berichten die je met whats app stuurt zijn gratis
het kost niks alleen je gebruikt internet.
dus je krijgt dalijk geen factuur van 100 euro

:d:d:d

Drogg 21-08-10 11:24

Ja maar hij gebruikt dan dus het internet van mijn i150 abbo en niet van mijn oude KPN abbo zonder internetbundel?

ajaxjim 21-08-10 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Vomera (Bericht 455005)
Nieuwe update van Whatsapp is uit. Versie 2.5.5 weet alleen niet wat er aan veranderd is. Iemand enig idee wat de changelog is?

je kan nu telefoonnummers en links etc. aanklikken en opslaan. net als in een sms..

lillith 21-08-10 19:33

wat kost de app voor bb gbruikers?
kan t zijn dat de app voor hun eerst gratis is, maar na een paar dagen niet meer?

Ophone 3GS 21-08-10 19:57

Je betaal eenmaling 1euro nog iets voor een hele jaar ;)

marcoryn 29-08-10 07:52

Nog meer mensen bij wie Whatsapp soms vastloopt en niets meer doet? Alleen een respring werkt dan nog. Ook mijn vriendin heeft er last van.
Al opnieuw geinstalleerd, maar zonder succes.
Hij loopt bij iedere chatsessie na zo n 5 min vast ofzo.. Heeel irritant.

Lauuss 29-08-10 18:18

Whatsapp voor BB is de eerste 90 dagen gratis, daarna ong. 1,50 €/j

wittemuis 31-08-10 14:22

Kan je met whatsapp ook met lg " pingen"
Thx alvast

Denbosch 31-08-10 14:56

Ik heb whatsapp en kan gewoon pingen met bb gebruikers.. en iedereen die whatsapp heeft..

chauncy 31-08-10 15:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Denbosch (Bericht 550024)
Ik heb whatsapp en kan gewoon pingen met bb gebruikers.. en iedereen die whatsapp heeft..


ik ook, je hoeft er niet perse een iphone voor te hebben:)

Denbosch 31-08-10 17:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door chauncy (Bericht 550051)
ik ook, je hoeft er niet perse een iphone voor te hebben:)

idd bb kan ook, mn broer heeft een bb en die heeft ook whatsapp en werkt gewoon :D

rensiejjj 31-08-10 17:47

laatste tijd last van geen verbinding met whatsapp, iPhone4...
moet hem dan afsluiten en ook bij multitasking de app uitschakelen en dan pas doet hij het weer.. nog meer mensen die hier last van hebben?

joers 02-09-10 16:12

Sinds vanmiddag whatapp geinstalleerd...maar wat een ellende is dat zeg!! Hij blijft maar "Connecting" en kom niet verder. Heeft het 1 x gedaan en was toen "connected" maar dat heeft 2 minuten geduurd. Iphone al keer aan/uit gezet, maar niets helpt.
Heb de app ook al keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd....hij bleef eerst lang bezig met Favorites aanmaken (dat is nu wel klaar) maar nu gaat het connecten dus niet

Iemand een oplossing?

ajaxjim 02-09-10 16:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door joers (Bericht 551825)
Sinds vanmiddag whatapp geinstalleerd...maar wat een ellende is dat zeg!! Hij blijft maar "Connecting" en kom niet verder. Heeft het 1 x gedaan en was toen "connected" maar dat heeft 2 minuten geduurd. Iphone al keer aan/uit gezet, maar niets helpt.
Heb de app ook al keer verwijderd en opnieuw geinstalleerd....hij bleef eerst lang bezig met Favorites aanmaken (dat is nu wel klaar) maar nu gaat het connecten dus niet

Iemand een oplossing?

ik heb het probleem ook sinds vandaag. ik heb al een tijdje whatsapp, maar hij is nu de hele tijd aan het connecten.. heel raar. denk dat ze aan whatsapp aan het sleutelen zijn.

deuxani 02-09-10 16:25

Denk het ook. Ik heb hetzelfde probleem net als alle mensen om mij heen, dus gewoon even geduld... it's worth it :) (En eerlijk, dit is volgens mij de eerste keer dat Whatsapp zolang een storing heeft)

MacSullivan 02-09-10 16:30

Er zijn/waren inderdaad problemen: WhatsApp Status (wa_status) on Twitter

joost0312 02-09-10 16:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door deuxani (Bericht 551847)
Denk het ook. Ik heb hetzelfde probleem net als alle mensen om mij heen, dus gewoon even geduld... it's worth it :) (En eerlijk, dit is volgens mij de eerste keer dat Whatsapp zolang een storing heeft)


Precies, normaal werkt het altijd. Wel blij te lezen dat het een algemeen probleem is, dus het ligt niet aan mij :d


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:29.