iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

face2013 25-04-15 18:29

Hallo vraagje ,

Ik heb vanochtend een back-up gemaakt van me oude iPhone, en daarna de back-up op me nieuwe iPhone terug gezet.

Het probleem is dat me whatsapp de gesprek geschiedenis wel is terug gezet op me nieuwe iphone, maar geen verbinding meer maakt.

Heb al geprobeerd te resetten en al 2x de reservekopie terug gezet, maar er komt geen verbinding tot stand in de whatsapp app op nieuwe iPhone.

Jullie tips zijn welkom...................

vuurvreter 25-04-15 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door face2013 (Bericht 996854)
Hallo vraagje ,

Ik heb vanochtend een back-up gemaakt van me oude iPhone, en daarna de back-up op me nieuwe iPhone terug gezet.

Het probleem is dat me whatsapp de gesprek geschiedenis wel is terug gezet op me nieuwe iphone, maar geen verbinding meer maakt.

Heb al geprobeerd te resetten en al 2x de reservekopie terug gezet, maar er komt geen verbinding tot stand in de whatsapp app op nieuwe iPhone.

Jullie tips zijn welkom...................

Misschien whatsapp verwijderen van je telefoon en dan opnieuw installeren.

face2013 25-04-15 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 996855)
Misschien whatsapp verwijderen van je telefoon en dan opnieuw installeren.

Dan ben ik me geschiedenis kwijt ik wil geen icloud gebruiken?

vuurvreter 25-04-15 18:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door face2013 (Bericht 996856)
Dan ben ik me geschiedenis kwijt ik wil geen icloud gebruiken?

Wat is er mis met icloud?
Dit kan je toch eventjes aanzetten voor je backup en na de installatie weer uitzetten?

KvdS 25-04-15 18:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door face2013 (Bericht 996854)
Hallo vraagje ,

Ik heb vanochtend een back-up gemaakt van me oude iPhone, en daarna de back-up op me nieuwe iPhone terug gezet.

Het probleem is dat me whatsapp de gesprek geschiedenis wel is terug gezet op me nieuwe iphone, maar geen verbinding meer maakt.

Heb al geprobeerd te resetten en al 2x de reservekopie terug gezet, maar er komt geen verbinding tot stand in de whatsapp app op nieuwe iPhone.

Jullie tips zijn welkom...................


Nieuwe iPhone, misschien ook een nieuw telefoon nr?
Zo ja dan zal het je niet lukken, probeer het dan met je oude simkaart

face2013 25-04-15 18:59

Nope nog me oude nummer

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 25 april 2015 om 19:00 ----------

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door KvdS (Bericht 996860)
Nieuwe iPhone, misschien ook een nieuw telefoon nr?
Zo ja dan zal het je niet lukken, probeer het dan met je oude simkaart

Nope nog me oude nummer

Gerie001 09-03-24 19:35

vandaag iphone 12 omgeruild naar de iphone 15. nu kan ik niet meer in whatts app door een 2trapsverificatie, moet een pin ingeven die ik zelf heb ingesteld, maar die doet het niet. weet iemand een oplossing


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:50.