iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

ajaxjim 02-09-10 17:17

whatsapp doet het weeeer!!!:D

joers 02-09-10 17:29

Ok...dacht al dat het aan mij lag...geruststelling dus ;)

mvveelen 02-09-10 17:42

Het is de laatste tijd wel vaker "mis", maar via Twitter volg ik ze en weet ik dan meteen dat het probleem bij hun (servers) ligt en niet aan de app of m'n iPhone.
Misschien dat ze de boel eens moeten upgraden ofzo, want op deze manier maak je weinig gebruikers blij.

ajaxjim 02-09-10 18:00

en de connectie is weer weg:s

A.C.Martens 02-09-10 23:04

Hallo,

Ik heb zojuist een nieuwe Iphone 4 in gebruik genomen. Als ik een berichtje wil versturen met whatsapp krijg ik een bericht: we are currently registering you whit a chat server.
Heeft iemand een idee hoelang dat duurt? of wat er fout gaat?

gr.

Arienne 03-09-10 20:42

Hallo,

ik heb net mijn iphone 4 in gebruik genomen, WhatsApp zegt mij een verification nummer toe te sturen maar na een dag wachten heb ik nog steeds niks? heb al email gestuurd maar dat kan maar 1 keer, waar kan dit aan liggen?

A.C.Martens 04-09-10 12:04

Kan het zijn dat je een andere iphone (oude) hebt die op dezelfde naam staat in Itunes?
Misschien als je die eens veranderd, vervolgens itunes op beide Iphones Synchroniseerd en dan wederom inlogt bij Whatsapp met je Iphone4?

A.C.Martens 04-09-10 12:04

Kan het zijn dat je een andere iphone (oude) hebt die op dezelfde naam staat in Itunes?
Misschien als je die eens veranderd, vervolgens itunes op beide Iphones Synchroniseerd en dan wederom inlogt bij Whatsapp met je Iphone4?

randys 04-09-10 12:47

Heb je wel je telefoonnummer op de juiste manier ingevuld? Het lijkt namelijk of je de 0 weg moet laten, maar je moet gewoon je volledige nummer intoetsen...

Arienne 04-09-10 18:38

dit is mijn eerste Iphone, nummer correct ingevuld. Sinds gisteren ontvang ik helemaal geen sms meer............

mvveelen 04-09-10 21:04

Sms?? Heb je je nummer met +31 ervoor ingevuld? WhatsApp verwijderd en opnieuw geïnstalleerd?

Arienne 05-09-10 14:11

yep, alles verwijderd maar er gebeurt niks, ik ontvang sowieso helemaal geen berichten meer............. kan de sim niet in een ander toestel doen want het is een microsim en dat past volgens mij niet? nummer correct ingevoerd alles nagekeken maar nu ik helemaal niks kan ontvangen lijkt mij het een met het ander te maken hebben

hansinderen 09-09-10 08:19

is er een mogelijkheid om je 06 later nog te wijzigen in whatsapp?

leonvanwoerkom 10-09-10 11:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door hansinderen (Bericht 556778)
is er een mogelijkheid om je 06 later nog te wijzigen in whatsapp?

Staat in de FAQ van WhatsApp, even de applicatie de-installeren en weer opnieuw installeren :)

Rob E Rob 16-09-10 10:43

Is het mogelijk om whatsapp op twee verschillende iphones te hebben met hetzelfde telefoonnummer?
Ik heb namelijk gisteren m'n iphone 4 op gehaald en op m'n vertrouwde 3g staat whatsapp al geïnstalleerd. Kan ik het hierop laten staan en ook installeren op m'n iphone 4 met hetzelfde telefoonnummer?

joost0312 16-09-10 14:10

Ik weet niet of het überhaupt mogelijk is om met een andere (nieuwe) telefoon in je bestaande app-store account te komen en de reeds aangeschafte app. op je nieuwe telefoon te zetten. Lijkt me wel overigens.

Wat ik ook weet is dat Whatsapp er momenteel weer uit ligt :D

pinokkia 16-09-10 14:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rob E Rob (Bericht 562328)
Is het mogelijk om whatsapp op twee verschillende iphones te hebben met hetzelfde telefoonnummer?
Ik heb namelijk gisteren m'n iphone 4 op gehaald en op m'n vertrouwde 3g staat whatsapp al geïnstalleerd. Kan ik het hierop laten staan en ook installeren op m'n iphone 4 met hetzelfde telefoonnummer?

Bij de gratis applicaties lukt het van mijn iphone 3GS naar mijn iphone 4 te zetten. Heb dus 1 account die staat op beide iphone met dezelfde gsmnummer en de iphones hebben dezelfde naam. (heb duokaart aangeschaft) Ik weet niet of het werkt met betaalde applicaties.

artronic 18-09-10 17:59

Whatsapp 2.5
 
Ik heb ook whatsapp op mn 3gs staan en werkt prima
Alleen nu wilde ik het op een ander 3g zetten,maar als ik whatsapp aanklik zie je even het scherm komen,en daarna weer terugvallen naar het springbord
sw versie van de 3G is 3.12 en van mn 3GS 3.13
iemand enig idee?
keybordinstellingen staan op nederlands

RuttieBARCA 19-09-10 20:58

WhatsApp push?
 
Heee
Ik heb dus WhatsApp gekocht..
Maar ik krijg er geen push meldingen van?!! Hoe zet ik dit aan?
Bij instellingen --> Berichtgeving staat alles gewoon aan,
verbonden met Wi-Fi.. Whats wrong?
is er niet iets in Cydia dat je kan downloaden dat je gewoon altijd push krijgt?
Dankje

WDS001 19-09-10 20:59

Heb je je iPhone al eens herstart of een harde reset gegeven?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:59.