iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

MichaelJ 03-08-10 21:15

Whatsapp laat namen niet goed zien
 
Hallo,

Ik heb tenet Whatsapp op een iPhone 4 geinstalleerd maar hij laat de namen bij chats helemaal niet zien. Ik heb alle nummers met +31 maar ik krijg alleen het nummer te zien als iemand mij een een bericht stuurt. Heel vreemd. Ook zie ik niemand bij mijn favorieten staan terwijl ik wel mensen heb met Whatss op hun toestel. Iemand ervaring?

Tenvox 03-08-10 23:39

nee hoor, ik heb geen problemen. Ook op mijn nieuwe iPhone 4... werkt prima.. Weet niet waar het aan ligt bij jou, maar misschien een herinstallatie!

MacSullivan 04-08-10 12:02

Ik schreef in een ander topic: Dit probleem had ik ook en is denk ik nog een 4.0 bug. je moet de app even helemaal afsluiten (dubbel klik home knop, dan laten wiebelen en afsluiten). Als je dan weer opstart komen de contacten er wel bij.

tish-ie 04-08-10 12:53

Kort vraagje:
Is het mogelijk om een icoon op de statusbar te krijgen bij het ontvangen van een whatsapp berichtje?
Ik heb ook statusnotifier geinstalleerd die werkt prima, maar ik zou van whatsapp graag ook een icoontje op mn statusbar willen hebben.
Weet iemand of dit kan?

willemdekker22 04-08-10 20:45

sms whatsapp
 
Bij het installeren moet je je tel.nr. invoeren waarop je vervolgens een sms moet ontvangen met een activatiecode....IK KRIJG GEEN SMS!!!!

Weet iemand hoe dit kan?????

MichaelJ 04-08-10 20:53

Ik heb trouwens echt redelijk vaak de laatste tijd als ik wat programma's in achtergrond heb draaien en dan weer terug ga naar whatsapp dan krijg ik safe mode. Ben er niet bepaald blij mee en heb tenet al restore gedaan en was nog geen 2 minuten bezig en klikte weer keer op whatsapp en gelijk weer safe mode.. meer mensen last van?

cyber2001 04-08-10 21:12

@willemdekker verkeerde nummer ingevoerd?

ponx 05-08-10 15:38

Dus als ik het goed begrijp is het onderling WhatsApp gebruik tussen IPhone en Blackberry nog NIET gratis?

Ophone 3GS 05-08-10 15:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door willemdekker22 (Bericht 516296)
Bij het installeren moet je je tel.nr. invoeren waarop je vervolgens een sms moet ontvangen met een activatiecode....IK KRIJG GEEN SMS!!!!

Weet iemand hoe dit kan?????


nummerherking aaanstaan ?

MacSullivan 05-08-10 17:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Ophone 3GS (Bericht 517754)
nummerherking aaanstaan ?

...en heb je de landcode ingevuld, dus +31 en dan evengoed gewoon een 0 voor je nummer?

cyber2001 05-08-10 19:57

@ponx smssen via whatsapp naar welk platform ook ( dus iPhone / Blackberry / Nokia) is allemaal gratis. Alleen bij Nokia en Blackberry moet je een jaar abbo afnemen om er gebruik van te kunnen maken. Jaar abbo kost +/- 1,50€

ponx 05-08-10 20:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyber2001 (Bericht 518210)
@ponx smssen via whatsapp naar welk platform ook ( dus iPhone / Blackberry / Nokia) is allemaal gratis. Alleen bij Nokia en Blackberry moet je een jaar abbo afnemen om er gebruik van te kunnen maken. Jaar abbo kost +/- 1,50€

Dankjewel voor je informatie.

Kokkie76 05-08-10 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door cyber2001 (Bericht 518210)
@ponx smssen via whatsapp naar welk platform ook ( dus iPhone / Blackberry / Nokia) is allemaal gratis. Alleen bij Nokia en Blackberry moet je een jaar abbo afnemen om er gebruik van te kunnen maken. Jaar abbo kost +/- 1,50€

...en bij Android moet/mag je ook een jaarabbo afsluiten.

loller 07-08-10 02:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Rini van der Linden (Bericht 500295)
Ik heb nieuwe contactpersonen opgenomen en ging er vanuit dat die ook in Whatsapp zouden verschijnen. Dat gebeurt echter niet, wat doe ik fout, of moet ik ergens iets synchroniseren ??

Ik heb dit probleem met mijn iPhone 4... van Google word ik niet wijzer. Wie o wie helpt mij!!! :( K word gek van het herinstallen van Whatsapp om nieuwe contactpersonen te synchroniseren -_-

MacSullivan 07-08-10 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loller (Bericht 520232)
Ik heb dit probleem met mijn iPhone 4... van Google word ik niet wijzer. Wie o wie helpt mij!!! :( K word gek van het herinstallen van Whatsapp om nieuwe contactpersonen te synchroniseren -_-

Dit werkt niet?https://forum.iculture.nl/f8/ap...tml

MacSullivan 07-08-10 17:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loller (Bericht 520232)
Ik heb dit probleem met mijn iPhone 4... van Google word ik niet wijzer. Wie o wie helpt mij!!! :( K word gek van het herinstallen van Whatsapp om nieuwe contactpersonen te synchroniseren -_-

Dit werkt niet

cappie 08-08-10 11:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loller (Bericht 520232)
Ik heb dit probleem met mijn iPhone 4... van Google word ik niet wijzer. Wie o wie helpt mij!!! :( K word gek van het herinstallen van Whatsapp om nieuwe contactpersonen te synchroniseren -_-


Bij ons precies hetzelfde kan geen contacten meer toevoegen.
programma slaat zelfs vast.

MacSullivan 08-08-10 11:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loller (Bericht 520232)
Ik heb dit probleem met mijn iPhone 4... van Google word ik niet wijzer. Wie o wie helpt mij!!! :( K word gek van het herinstallen van Whatsapp om nieuwe contactpersonen te synchroniseren -_-

Dit helpt niet

anitav73 09-08-10 14:20

hier loopt whatsapp ook vast na het toevoegen van een contact.
heb de app vanmorgen net geinstaleerd.

tip van het dubbel klikken werkt helaas niet

wie kan mij verder helpen

loller 09-08-10 17:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MacSullivan (Bericht 521501)

Volgens mij werkt het ja, bedankt! Heb er alleen op dit moment niet veel aan want nu wilt ie niet meer connecten... :rolleyes:


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:25.