iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

nicodho 12-07-10 22:18

Nope! Die hebben allemaal samsung of nokia! Snapte nu waarom ze boring zijn ? ;-)

Nooby88 13-07-10 05:08

Vind whatsup ook wat trager na de update

Nooby88 13-07-10 05:09

bedoel WhatsApp!:d

nicodho 13-07-10 13:08

Kben benieuwd of het werkt , maar zoals ik al zei
niemand van mijn vriendenkring heeft whatsapp ....wel kl*ten

sinisakrasic 15-07-10 01:12

En ik krijg nog steeds geen activering code van hun? Wie kan mij helpen?

knny 15-07-10 10:56

Whatsapp is er nu ook voor Nokia :)

WhatsApp Messenger for Nokia S60

Minimum requirements:

  • Nokia S60 3rd or 5th edition Smartphone
  • Unlimited internet data plan

nicodho 15-07-10 12:28

Echt niemand die even zen nr wil pmen? want ik wil dat echt wel eens testen of het werkelijk werkt !!!
ken voor de rest niemand die het heeft
:(

Zandmachine 19-07-10 16:43

Whatsapp crash bij delen locatie
 
Ik gebruik Whatsapp dagelijks, geweldige app. Maar ik heb een probleem ontdekt. Hij crasht (gaat terug naar springboard) als iemand zijn of haar locatie deelt... heeft iemand dat probleem ook en wellicht een oplossing? Thnx!

Flessendop 19-07-10 21:43

als ik een bericht van iemand krijg zie ik bv. tmobile: en dan het bericht.

Weet iemand hoe ik de contactnaam kan zien ipv. tmobile ????

of kan het zijn omdat iemand me een bericht stuur afkomstig van een nokia ???

cyber2001 19-07-10 23:03

je moet de telefoonnummers zelf koppelen aan contacten van je telefoon, althans dat is in je iphone.

Flessendop 20-07-10 08:09

dat had ik al... ik zie ook wel van wie het afkomstig is als ik naar de chat ga, maar zie geen contactnaam staan als ik het pushbericht op me scherm krijg.

Probleem opgelost:

Andere kant had als naam tmobile staan.

BASTARDO! 21-07-10 18:25

Whatsapp??
 
Vraagje Ik heb de iphone 3gs
Heb het progamma Whatsapp erop gezet, en als ik nu nieuwe contacten erin zet, worden ze niet in het progamma gezet..
Ik heb Favorites automation aan staan, maar ik zie niet alle contacten er instaan terwijl ik weet dat sommige zeker whatsapp hebben...
Want in me oud 3g deed ie dat wel automatische...
en krijg ook geen melding als ik het progamma niet aan heb staan.. moet hem eerst openen en dan krijg ik pas me whatsapp berichten

Wat doe ik verkeerd of werkt Whatsapp nog niet op de 4.0.1(8A306) softwear versie

Wie kan me helpen?

De Generaal 21-07-10 18:27

// Samengevoegd

BASTARDO! 21-07-10 18:52

Ik heb instellingen en dan bij berichtgevingen moet je het aan zetten voor de app.. Denk ik, net gedaan.. Nu wachten op berichtjes..

DeWally 25-07-10 14:57

hier van t'zelfde laken, na laatste update van Whatsapp, als mijn zoon zijn locatie wilt delen met mij... springt ook terug naar beginscherm en de zoon heet ook hetzelfde fenomeen als ik mijn locatie deel met hem... zal moeten overschakelen naar OS4 denk ik...:D

Twinstarter 25-07-10 20:01

Buitenland?
 
Even een vraagje: Ik heb zelf t-mobile onbeperkt internet. Nu heb ik een paar vrienden die in Denemarken en Duitsland wonen. Zij hebben allemaal in hun eigen land, onbeperkt internet voor een vast bedrag. Kunnen we dan wel gratis whatsapp`n ondanks dat het in het buitenland is?

T1m 25-07-10 20:04

Kijk dat is juiste het mooie van applicaties als Whatsapp. World Wide gratis alles heen sturen ;) en van ontvangen.

cyber2001 25-07-10 20:58

ben het helemaal met @T1M eens!
Laatst zelfs met america gewhatsapped

PSCL010 26-07-10 15:55

Dan heb ik ook een vraagje, weet je misschien hoe het kan dat ik geen pushmeldingen krijg? Berichtgeving staat op AAN en bij WhatsApp ook alles aangevinkt. Maar als ik WhatsApp sluit lijkt het alsof hij ook de connectie sluit. Licht het er misschien aan dat ik geen internet abbonement heb maar op Wi-Fi werk? Ik hoor het graag van jullie gr.

Rini van der Linden 26-07-10 18:16

Whatsapp
 
Vraag, ik heb Whatsapp geïnstalleerd, werkt perfect, maar wil nu iemand toevoegen. heb hem wel toegevoegd in mijn contacten maar zie hem niet terug in Whatsapp. Iemand enig idee hoe dat kan en wat ik verkeerd deed ?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:12.