iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

loconoko 13-01-12 21:19

Ik heb twee vrienden van mij ook even gevraagd te kijken en ook zij vinden m niet. Twitter maakt ook melding... Hopen dat het niet alleen aan mijn iPhone ligt.

kuotje 13-01-12 21:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door loconoko (Bericht 759368)
Ik heb twee vrienden van mij ook even gevraagd te kijken en ook zij vinden m niet. Twitter maakt ook melding... Hopen dat het niet alleen aan mijn iPhone ligt.

Wss niet dan hè

debroei 13-01-12 21:31

Is niet te vinden in de appstore! Mogelijk ivm alle publiciteit deze week rondom de status wijziging die iedereen aan kon passen.Dit is zo lek als een mandje

simlockvrij 13-01-12 23:07

zie het bericht hier op de site, mooi dat ze die ellendige messenger dr uit geknikkerd hebben, nu nog een waardige vervanger, 1 die zn berichten wel afleverd.

mykey73 14-01-12 20:37

Hier ook hetzelfde probleem...
maar ook met Wordfeud als ik een smsje krijgt geeft ie wel gewoon een push aan

alle instellingen staan gewoon netjes aan...

weet iemand een oplossing??

labien 15-01-12 07:37

morgen,

even vragen of meer mensen dit probleem hebben. Regelmatig komt het voor dat als ik een bericht schrijf in Whatsapp de tekst niet in de witte balk verschijnt maar een stukje er boven. lastig dus. als de zin lang genoeg is schiet het ineens wel door naar het witte vlak.
heel irritant.

Een van jullie ook eens meegemaakt en ms een oplossing bekend.

gr
Lando

Rav3n 15-01-12 09:08

Ja, dat heb ik ook.
Sructurele plossing onbekend. Als ik mn toestel draai is 't tijdelijk opgelost.

Bubbly 15-01-12 17:10

Weet niet zeker of ik dat ook bij WhatsApp heb meegemaakt, maar zeker wel bij eBuddy (Pro) toen ik dat vroeger nog gebruikte. Gewoon doortypen dan kun je het zien..

Michael_W 15-01-12 22:36

Gebruiksteller blijft doorlopen door whatsapp
 
Ik heb zojuist ontdekt dat mijn gebruiksteller door blijft lopen als mijn telefoon standby staat en vergrendeld is. Na lang zoeken kwam ik erachter dat dit alleen gebeurd als whatsapp op de achtergrond draait. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen. Het lijkt er niet op dat whatapp echt wat aan het doen is, want mijn batterij lijkt er niet door beïnvloed te worden.
Het gaat om een Iphone 4 met iOS 5.01.

Haantje1985 16-01-12 10:39

Opvallend dat er toch "vrij veel?" mensen zijn met dit probleem.
Kwam erachter dat een vriend van me ook hetzelfde probleem heeft.

Hopelijk lost de nieuwe Whatsapp versie het probleem op.

jpwg001 16-01-12 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Michael_W (Bericht 760015)
Ik heb zojuist ontdekt dat mijn gebruiksteller door blijft lopen als mijn telefoon standby staat en vergrendeld is. Na lang zoeken kwam ik erachter dat dit alleen gebeurd als whatsapp op de achtergrond draait. Weet iemand hoe dit kan en hoe ik dit kan verhelpen. Het lijkt er niet op dat whatapp echt wat aan het doen is, want mijn batterij lijkt er niet door beïnvloed te worden.
Het gaat om een Iphone 4 met iOS 5.01.

Welke gebruiksteller??? Als whatsapp actief is al die verbinding blijven houden met internet om naar berichten te zoeken. Dat zou verklaarbaar zijn...

Michael_W 16-01-12 12:27

je hebt twee tellers onder gebruik. Standby en gebruik. Gebruik teller zou normaal gesproken niet door moeten blijven lopen (ondanks dat er een verbinding is)..
Heb het zojuist ook bij een andere iphone getest. Daar precies hetzelfde. je kunt het testen door whatapp te openen en vervolgens naar gebruik te gaan. Check waar gebruik op staat en vergrendel hem. Ontgrendel je telefoon na 5 min en je zult zien dat er bij gebruik ook 5 min bijgekomen is.

hot12345 16-01-12 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door mykey73 (Bericht 759672)
Hier ook hetzelfde probleem...
maar ook met Wordfeud als ik een smsje krijgt geeft ie wel gewoon een push aan

alle instellingen staan gewoon netjes aan...

weet iemand een oplossing??

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Haantje1985 (Bericht 760095)
Opvallend dat er toch "vrij veel?" mensen zijn met dit probleem.
Kwam erachter dat een vriend van me ook hetzelfde probleem heeft.

Hopelijk lost de nieuwe Whatsapp versie het probleem op.

bij me vriendin 't zelfde geval, alleen s 't bij normale date verkeer niet en bij Wi-Fi wel

SG3i 16-01-12 16:15

Vind je het gek, omdat hij op de achtergrond draait.

Gewoon eventjes de moeite doen om uit te zetten dus. :)

Broes 16-01-12 16:28

Whatsapp draait sowieso, of je het nou afsluit of niet.

SG3i 16-01-12 16:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Broes (Bericht 760247)
Whatsapp draait sowieso, of je het nou afsluit of niet.

Verbonden blijven en draaien zijn 2 verschillende dingen.

missrossi46 18-01-12 07:00

Whatsapp gesproken berichten niet afspelen
 
Al een hele lange tijd krijg ik bij het proberen af spelen van gesproken berichten de foutmelding: gesproken bericht kan niet worden afgespeeld..

Ik heb gewacht op een update van de iPhone software.. En nu na de update van whatsapp maar het werkt nog steeds niet..

Iemand een idee wat ik hieraan kan doen?

kikker17 18-01-12 09:20

Ik heb het probleem inmiddels opgelost. Via instellingen -> berichtgeving -> whatsapp alles aangezet. Dat was bij degene die niet automatisch alles ophaalde niet het geval.

hot12345 18-01-12 21:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kikker17 (Bericht 760941)
Ik heb het probleem inmiddels opgelost. Via instellingen -> berichtgeving -> whatsapp alles aangezet. Dat was bij degene die niet automatisch alles ophaalde niet het geval.

Dankjewel';)

anthony68 19-01-12 17:05

whatsapp nieuw bericht zoeken geen button
 
Hallo allemaal, Als ik nieuw bericht kies en zoeken contact loop ik vast in dat menu. Ik kan contact slecteren maar niet verder doen geen button gereed of done of versturen rechtsboven?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:38.