iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

MLinneman 16-12-11 22:18

print whatsapp
 
Ik wil graag mijn whatsapp berichten van mijn vriendin en mij uitprinten en daar een boekje van maken, maar weet niet hoe ik berichten naar comp of printer kan krijgen. Weten jullie een mogelijkheid?

iphoneEd 16-12-11 22:20

Nu je het zegt. Gister had ik hetzelfde probleem. Van een iPhone gesproken bericht doet ie het wel. Maar van een android gesproken bericht niet. Ben benieuwd wat dit is, als iemand het weet.

iphoneEd 16-12-11 22:22

Screenshot maken.....

glenny16 17-12-11 00:29

of de ballonnen kopieren en via notities afdrukken

Lo20 17-12-11 14:36

Ik heb gister een iPhone gekocht en heb net Whatsapp gedownloadt alleen blijkt het dat whatsapp al mijn contacten van MSN heeft gekopieert wat ik dus NIET wil en als ik ze verwijder gaan ze dus ook van me MSN weg.. hoe kan ik dit oplossen?

Harpets 17-12-11 15:25

Instellingen --> E-mail chatgeschiedenis (helemaal onderaan)

apotheosis 17-12-11 15:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door MLinneman (Bericht 746935)
Ik wil graag mijn whatsapp berichten van mijn vriendin en mij uitprinten en daar een boekje van maken, maar weet niet hoe ik berichten naar comp of printer kan krijgen. Weten jullie een mogelijkheid?

Yup screenshot maken; ge moet eens (snel) uw homebutton knop en de bovenste knop tesamen terzelfdertijd induwen :), dan maakt deze eens screenshot ervan en dan staat deze in je foto roll.

Als je ooit zo'n screenshot op een site als iphoneclub of andere wil plaatsen dan heb je de app imgurupload nodig.
Kan je in de appstore kopen.

Bubbly 18-12-11 05:50

WhatsApp gebruikt gewoon je telefoonboek, ik snap de connectie met MSN niet, dat is onmogelijk tenzij je bedoelt dat er een mail-adres bij een contact staat en je die niet wilt zien in WhatsApp (wat niet mogelijk is omdat het gewoon je telefoonboek weergeeft).

Als je het wat kunt toelichten?

Lo20 18-12-11 13:55

Ja ik bedoel dus mijn hotmail contacten.. ik heb dus hun email adressen bij contacts staan, maar dat zijn er nogal een hoop. En ik vind dat erg rommelig, daarom wil ik het weghebben. Maar als ik er 1 verwijder, gaan ze ook weg uit me msn lijst, begrijp je?

Bubbly 19-12-11 01:26

Ja ik snap wat je bedoelt, maar WhatsApp gebruikt gewoon je contactenlijst zonder die te kopiëren. Maar waarom gebruik je de Contacten tab in WhatsApp? Dat is sowieso onhandig, omdat dat je gehele lijst is. Gebruik gewoon de Favorieten tab? Als je in de WhatsApp instellingen je favorieten bijwerkt komen alle WhatsApp-gebruikers daarin te staan. Stuk overzichtelijker dan je gehele Contacten-lijst :)

natjuh026 19-12-11 16:42

ik heb een vraag. voorheen al ik foto's of filmpjes ontving kwamen deze automatisch in mijn galerij te staan. nu niet meer. nu moet ik ze apart opslaan. door op foto of film te gaan staan en dan pijltje en dan bewaar foto/video. maar het gekke is van de ene persoon kan ik ze wel opslaan en van de andere niet. hoe kan ik dit veranderen dit ze altijd worden opgeslagen

natjuh026 19-12-11 16:51

ontvangen foto's/ video's whatsapp opslaan
 
ik heb een vraag. ik gebruik veel mijn whatsapp. nu stuur en ontvang ik veel foto's en video's. voorheen kwamen deze automatisch in mijn fotogalerij terecht. nu niet meer. ik moet ze apart opslaan door op pijltje te drukken en dan op bewaar foto/video. nu is alleen het probleem van de ene persoon kan ik ze wel opslaan en van de andere niet. ik wil ze graag allemaal opslaan maar dat lukt niet. heeft iemand een tip zodat ik ze allemaal kan opslaan.

robijnv 20-12-11 11:42

Open whatsapp -> settings -> chat settings -> save incoming media

robijnv 20-12-11 11:45

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...atsapp-37.html

Lucien1966 20-12-11 12:28

Whatsapp opent automatisch ook iPod-app
 
Ik heb gemerkt (via SBsettings), dat als ik Whatsapp (versie 2.6.7) open op mijn iPhone 3G (4.2.1), dat dan ook de iPod app automatisch wordt geopend en daardoor mijn batterij met sprongen naar beneden daalt.

Hebben meer mensen hier last van en belangrijker nog, weet iemand hier de specifieke oorzaak van?

Lo20 20-12-11 19:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 747685)
Ja ik snap wat je bedoelt, maar WhatsApp gebruikt gewoon je contactenlijst zonder die te kopiëren. Maar waarom gebruik je de Contacten tab in WhatsApp? Dat is sowieso onhandig, omdat dat je gehele lijst is. Gebruik gewoon de Favorieten tab? Als je in de WhatsApp instellingen je favorieten bijwerkt komen alle WhatsApp-gebruikers daarin te staan. Stuk overzichtelijker dan je gehele Contacten-lijst :)


Ja dat weet ik. Alleen stoor ik me daaraan vandaar, maar t is ok dan maar zo houden.

natjuh026 21-12-11 08:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door robijnv (Bericht 748160)
Open whatsapp -> settings -> chat settings -> save incoming media


dit heb ik allemaal staan op bewaar ontv. media. maar vind het gewoon vreemd dat ik van de ene persoon het wel op kan slaan en van de andere weer niet. waar kan dat aan liggen

zoezoquinha 21-12-11 09:20

Waarom zou dat niet kunnen? mijn dochter heefr een BB en ik kan gewoon berichten en foto's e.d naar haar toe whatsappen

natjuh026 21-12-11 10:10

ja ik kan ook foto/ video's verzenden en ontvangen. dat is het probleem ook niet. het probleem is dat ik van sommige mensen de foto's en video's niet op kan slaan. bij sommige mensen slaat ie automatisch de foto's/video's op in mijn galerij. bij andere moet ik ze eerst opslaan en dan staan ze erbij en bij weer een ander kan ik opslaan wat ik wil maar komen ze niet in mijn galerij te staan. kan ze nergens terug vinden in mijn telefoon behalve in whatsapp zelf. en het zijn soms van die leuke plaatjes/video's maar kan ze niet opslaan

zoezoquinha 21-12-11 10:20

Je kan dat toch bij de instellingen van WhatsApp aangeven of je de ontvangen media wilt opslaan, dit kan tenminste bij de iPhone WhatsApp app. Of dit ook kan bij de WhatsApp app van andere toestellen zoals de BlackBerry dat weet ik niet uit mijn hoofd. Misschien staat het op deze link? WhatsApp Messenger


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:48.