iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

Bubbly 29-09-11 02:54

Hmm das raar, misschien omdat het bugs betreft waar ze geen idee hebben wat ze ermee aanmoeten.. Kan het misschien liggen aan je contactenlijst? Heb je misschien PkgBackup vanuit Cydia? Zo ja: heb je de back-up opgeslagen in je contactenlijst als een contact? Misschien is dat het probleem.. ;)

Vorige x dat ik WhatsApp emailde kreeg ik binnen een dag antwoord. Vandaag heb ik ze ook een (best wel erg lange) email gestuurd met daarin een aantal voorstellen, waaronder meer privacy settings en VoIP (vorige keer dat ze me antwoordden stelde ik VoIP overigens ook al voor).

Ijoel 29-09-11 15:04

Ik wel dat pkgbackup, maar nog niet gebruikt.. En mn contactpersonen zijn wel allemaal gewoon geüpdate enzo..
Ik vind het toch maar raar hoor van whatsapp.. Zeg dan gewoon wat als je het niet weet:p

Ijoel 29-09-11 17:17

Ja, heel leuk, ik heb nu een antwoord gekregen, maar volgens mij is het meer zo'n standaard bericht, want ze zeggen als oplossing dat ik de app moet verwijderen en opnieuw moet installeren (en dan gaan ze helemaal beschrijven hoe ik hem moet verwijderen, namelijk door op je scherm te drukken totdat het vibreert, en dan op kruisje drukken etc etc..)
Alsof ik dat niet wist het nog niet had gedaan..-_-

Bubbly 30-09-11 11:13

Lol, ja dat is het beste wat je kan verwachten als ze niet tillen reageren :P

Maar ja het werkt nu dus? :P

didida 01-10-11 07:38

bb
 
mijn whatsapp op mijn Blackberry 9700 doet het niet meer sinds gister.
ik had hem verwijderd en opnieuw geprobeerd in te installeren, maar hij geeft steeds een fout aan, namelijk:

Unexpected error: java.lang.RuntimeException;pushmodalscreen called by a non-event thread.

dit verschijnt al bij de beginschema met het invoeren van landcode en telefoonnnummer.
kan iemand mij aub helpen?

zandhaas 05-10-11 21:08

Heb n maffe vraagje, graag een maffe antwoord :D

Bij iphones worden iedere video's opgeslaan maar verzonden video's vanuit samsung s2 kan ik niet opslaan.

Hoe kan ik voor zorgen dat ik hun video's opsla?

tommetje138 05-10-11 21:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zandhaas (Bericht 710188)
Heb n maffe vraagje, graag een maffe antwoord :D

Bij iphones worden iedere video's opgeslaan maar verzonden video's vanuit samsung s2 kan ik niet opslaan.

Hoe kan ik voor zorgen dat ik hun video's opsla?


Waarom vraag je dat op een iPhone forum :pp?

zandhaas 06-10-11 14:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tommetje138 (Bericht 710193)
Waarom vraag je dat op een iPhone forum :pp?

Omdat ik iphone4 heb....

tommetje138 06-10-11 14:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door zandhaas (Bericht 710370)
Omdat ik iphone4 heb....

Ooh je bedoelt dat je geen video's kunt opslaan die van een samsung galaxy 2 komen? Ik dacht dat je bedoelde dat je een Samsung hebt, en je weet niet hoe je videos moet opslaan.

zandhaas 06-10-11 20:36

Ja idd, de video's dat van samsung komt wordt niet opgeslaan in camera roll. Geen idee waarom whatsapp ze niet opslaat.
wat rare is, als er video komt, moet ik HET downloaden. Nu komt de hamvraag, waar laat WA ze opbergen? Niet in camera roll neem ik het aan?

Bubbly 07-10-11 11:57

Dat is gewoon een cache binnen het programma zelf. Waarom het echt opslaan niet werkt: stuur een mailtje ;)

paulhofman 10-10-11 20:18

Whatsapp na herstel zelfde nummer gebruiken
 
Hallo,

Ik had whatsapp op mijn iPod en toen heb ik mijn iPod herstelt. Kan ik nu hetzelfde nummer gewoon weer gebruiken op whatsapp?

WDS001 10-10-11 20:18

Volgens mij kan dat zonder problemen :)

paulhofman 10-10-11 20:53

Oké, maar als ik het probeer krijg ik de melding 'geen verbinding met WhatsApp server. Probeer later opnieuw'. Komt dit gewoon omdat de whatsapp server problemen heeft of omdat dit nummer als een keer is gebruikt?

warlion16 11-10-11 16:04

Whatsapp
 
Is whatsapp ook mogelijk voor de T-mobile mobiel MDA compact 4?

wouter1981 11-10-11 16:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door warlion16 (Bericht 712217)
Is whatsapp ook mogelijk voor de T-mobile mobiel MDA compact 4?

Die draait toch op WM6?

Venno 11-10-11 23:59

Whatsapp berichten uitlezen uit reservekopie
 
Is er een simpele (gratis) manier of programma om mn whatsapp berichten per contact uit te lezen uit de reservekopie op mn iMac ?

Zoiets als iTwin doet (Windows)

En eventueel te converteren naar een tekstbestand.

Thnx

tinos 12-10-11 10:57

Zou ik ook wel willen weten .

Guest-20180925190238 12-10-11 10:59

Met iPhone Backup Extractor 1.2.4 voor OS X zou dat eventueel kunnen lukken.

EDIT:
Net geprobeerd. Ik heb een extract gedaan van net.whatsapp.whatsapp en dat lukt. De databases zijn wel SQLlite db's, dus je hebt nog een SQLlite DB manager nodig om de inhoud te kunnen lezen (maar die had ik al).

warlion16 12-10-11 14:32

Whatsapp
 
Weet ik zo niet?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.