iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

VirtuaCash 07-09-11 19:45

Hij kwam hier toch, dus geen probleem. Bij hem kwamen de berichten gewoon terug in de nieuwe telefoon. Alleen de nummers waren dus weg xD Alles is gewoon meegenomen naar het nieuwe toestel. Succes ;-)

Rifinoe 08-09-11 15:58

Hallo allemaal,

Ik kan sinds vandaag Whatsapp niet meer openen, zodra ik erop klik wordt ie gestard en opgegeven moment springt gelijk weg (uit) !!! ik heb niks aan de instellingen veranderd echter alleen Whatsapp naar een nieuwe versie geupdat.

Heeft iemand een idee hoe ik het moet oplossen, heb tot nu toe het volgende geprobeerd:
= Reset
= verwijderen van Whatsapp en opnieuw geinstaleerd.

ashna 09-09-11 02:06

Hoi heb ook het zelfde probleem maar ik vond het volgende:
Update 18:00 uur – Whatsapp heeft via hun Twitter-account @whatsapp laten weten dat versie 2.6.5 niet op iOS 3.1 werkt. Ze zijn bezig met een nieuwe versie die dat probleem weer moet verhelpen.

Dus ff geduld..

colliehome 09-09-11 08:44

volgens mij zou het nu werken.

Eigen noot; lees wat er is veranderd in de updates. Dan had je al een ruime tijd kunnen zien dat er een waarschuwing was voor 3.1....

Rifinoe 09-09-11 11:55

HET WEKT NU WEL,
Heb van 3.1... naar 4.2.1 ge-update en opnieuw whatsapp geinstaleer.

Niffie 09-09-11 13:21

Hoi @ashna, ik heb hetzelfde probleem als dat jij hebt. Krijg van 1 persoon geen berichten door. Heb jij hier al een oplossing voor gevonden?

ashna 09-09-11 14:41

@Niffie
Nope geen oplossing gevonden, hoop dat de update van vanmorgen heeft geholpen, maar ben er bang voor.

Niffie 09-09-11 14:50

Het heeft bij mij niet geholpen. Ik heb een mailtje naar whatsapp gestuurd. Mocht ik daar de oplossing voor krijgen dan laat ik je het weten.

paulhofman 09-09-11 18:09

Kost Whatsapp geld?
 
Hallo,

Ik heb whatsapp op mijn iPod touch 2g. Je moet je mobiele nummer invullen om te kunnen chatten. Worden er kosten in rekening gebracht op mijn abonnement?

michiel1996 09-09-11 18:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door paulhofman (Bericht 705372)
Hallo,

Ik heb whatsapp op mijn iPod touch 2g. Je moet je mobiele nummer invullen om te kunnen chatten. Worden er kosten in rekening gebracht op mijn abonnement?

Nee op je iPod niet maar om te whatsappe heb je wel Wi-Fi nodig.

paulhofman 10-09-11 21:20

Oké, bedankt!

ballegooier 10-09-11 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door michiel1996 (Bericht 705373)
Nee op je iPod niet

Op de iPhone ook niet; de berichten gaan via het internet, vergelijkbaar met een email. Dat is ook 'gratis'.

singh137 12-09-11 19:53

same here, terwijl op mn ipod touch 2g alles prima werkt. krijg gewoon pushberichten iphone 4 niet.

heel soms wel? geen idee wat er is

dbtje 13-09-11 13:46

Whatsapp berichten op laptop zetten
 
Hallo,
Ik ben er net achter gekomen dat je je whatsapp berichten kan mailen (bijv. naar je eigen e-mailadres zodat je de berichten op je laptop op kan slaan). Als ik dit doe, blijven de whatsapp berichten dan ook op mijn iPhone staan of worden ze dan automatisch verwijderd?

Alvast bedankt

colliehome 13-09-11 14:11

ik zie geen reden waarom ze van je iDevice zouden weggaan...
*kon je makkelijk eens proberen met een nutteloos gesprek*

iPh0ne 17-09-11 14:22

Je zou ook een screenshot kunnen maken.

martijndk1983 19-09-11 20:54

werkt niet
 
hoi mensen

als ik er via winscp een ringtone opzet dan werkt het niet.

bij de keuze in whatsapp werkt het wel maar als ik dan ook een berichtje krijg dan doet hij het niet en hoor ik niets.

weet zeker dat ik het goed heb gedaan .caf

iemand een oplossing?

groetjes

AndyMan8 23-09-11 23:14

Whatsapp stuurt geen afbeeldingen meer
 
Mijn whatsapp stuurt geen afbeeldingen meer, ik heb alles geprobeerd zoals:

- iphone herstellen
- whatsapp verwijderen en herinstalleren
- foto albums verwijderen

Kent iemand het probleem? Ik zou het graag willen oplossen aangezien ik best vaak voor mijn werk een fotootje moet sturen.

remundo7000 24-09-11 04:31

Dit had ik ook rond 20:00 uur vrijdagavond. Een paar uur later werkte het ineens weer. Ze zullen een serverprobleem hebben gehad bij whatsapp.

Goldlocks 26-09-11 18:18

Whatsapp werkt niet?
 
Ik heb net whatsapp gekocht, maar als ik mijn nummer ingeef zegt-ie 'cannot verify your device. changing or updating your phone probably caused this.' hij heeft jaren gratis perfect gewerkt op mijn blackberry, en nu ik het betaal krijg ik zoiets.. Iemand een oplossing? Ik heb de makers al een bericht gestuurd, maar ze lijken niet echt snel in antwoorden :O


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:39.