iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

Daaaaan 18-07-11 16:14

Ik heb hetzelfde probleem! Hopelijk kan iemand mij helpen?

Vertrigo 18-07-11 17:50

ook hier hetzelfde probleem...

buyukadam 18-07-11 17:58

Hier ook exact zelfde probleem, denk dat er wat mis is met servers van Whatsapp

Daaaaan 18-07-11 18:04

Nou, ik denk buyukadam gelijk heeft. Het is wel heel toevallig dat er meerdere mensen last van hebben op het moment. Ik kwam er trouwens achter toen ik mijn favorieten wilde bijwerken, toen deze bleef hangen. Daarna whatsapp verwijderd en opnieuw gedownload. Helaas zonder succes.

buyukadam 18-07-11 18:30

Wat raar is, ik zie helemaal niks op twitter account van Whatsapp. Zouden er meerdere meldingen van gemaakt zijn? Misschien hebben ze het niet eens in de gaten..

Daaaaan 18-07-11 18:46

Ik heb geen idee. Ik heb ook al op het twitter account gekeken maar het laatste bericht is van 15 juli. Ik kan trouwens wel berichten ontvangen maar zonder contacten kan ik moeilijk zelf zenden... Pfff irritant!

justin1992 18-07-11 19:01

Ik heb ook precies hetzelfde probleem.. ik heb al mijn contacten op mijn gmail staan. ik deed mijn contactpersonenlijst leeghalen vanmiddag en weer opnieuw syncen met m'n gmail.. vervolgens wilde ik even gaan whatsappen,, en was mijn favorieten lijst leeg.. dat kwam dus waarschijnlijk omdat ik m'n contactpersonen lijst leeg gehaald had.. is hij ook in whatsapp geleegd. vervolgens weer op nieuw in me contactpersonen lijst gegooid.. maar in whatsapp bleef hij dus "fav. worden aangemaakt" en dat doet hij dus niet..
Erg vervelend.. ik vind whatsapp de laatste tijd steeds slechter worden. ik weet niet hoe dit komt of hoe op te lossen is.. ik hoop dat hij zo snel mogelijk weer werkt !
graag een post als iemand het weer is gelukt ?!

iJordi 18-07-11 19:10

heb ook het probleem gehad. Je moet whatsapp updaten. Werkte voor mij!

justin1992 18-07-11 19:17

ik had al de nieuwste versie van whatsapp.. ik zit op de 2.6.4 ?
ik heb hem namelijk ook verwijderd en opnieuw via app store gekocht.. dus dan zit je altijd goed, op de nieuwste denk.. wat doet hij bij jullie dan? als je "favorieten bijwerken" doet? als hij bij jullie ook niet helemaal normaal de favorieten bij kan werken, zal er wel weer iets bij whatsapp mis zitten?

Hammertime 18-07-11 19:25

Ook ik heb het zelfde probleem. Ik heb maar ff een mailtje naar ze gestuurd om te vragen of het een bekend probleem is..

justin1992 18-07-11 19:29

Okee!, hopelijk ligt het probleem bij hun en is het snel opgelost.
kun je ons op de hoogte houden van het mail contact?
bvd

Hammertime 18-07-11 19:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door justin1992 (Bericht 692086)
Okee!, hopelijk ligt het probleem bij hun en is het snel opgelost.
kun je ons op de hoogte houden van het mail contact?
bvd

Uiteraard! Zodra ik reactie heb post ik het hier!

Daaaaan 18-07-11 19:35

Ik heb vanmiddag ook al gemaild, 2 x zelfs maar helaas zonder succes. Misschien komt het nog. Maar als jullie het hebben over updaten, dan volstaat het toch ook om te verwijderen en opnieuw te downloaden? Je hoeft toch maar 1x te betalen ;) en als ik nu op favorieten bijwerken druk: blijft hij daar jeweetwel lang mee bezig. En dan zonder succes. Hoop dat t snel weer werkt!

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 juli 2011 om 19:36 ----------

Jeweetwel = hééééél lang (gebruik het woordenboek) ;)

Hammertime 18-07-11 19:50

bij mij doet ie het weer!

justin1992 18-07-11 19:50

Bij mij doet hij het weer :D
raar maar waar. opeens was m'n favorieten lijst gewoon weer toegevoegd in me whatsapp.. en als ik dan "werk favorieten bij" klikte,, deed hij kort laden en klaar (de lijst was natuurlijk al up-to-date)
werkt hij bij jullie al of niet?

Daaaaan 18-07-11 19:57

Bij mij ook! :D probleem opgelost!!

Harco69 18-07-11 20:21

kan voice berichten niet afluisteren in Whatsapp
 
Hallo, een vriend stuurt een voice bericht via whatsapp vanaf zijn HTC. Op mijn Iphone 3GS komt het bericht wel binnen, maar kan het niet afspelen. Hoe kan dit?:confused:

buyukadam 18-07-11 21:01

Yep hier doet ie het ook weer :D

holiday 18-07-11 21:04

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 18 juli 2011 om 21:12 ----------

als ik iemand heb geblokkert op whatsapp en ik deblokkeer die persoon krijg ik daarna de berichten dan toch te zien die er naar mij gestuurt zijn tijdens de blokkade?

hoe weet ik of iemand mijn geblokkeert heeft

Lisaaaa44 18-07-11 21:28

Bij mij doet hij het helaas nog steeds niet!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 00:35.