iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

thijsperdok 05-07-11 15:38

Geen whatsapp code ontvangen
 
Goedemiddag.

Ik heb vanmorgen net mijn nieuwe iPhone 4 geactiveerd ed. Nu heb ik whatsapp er op gezet, maar ik krijg geen code binnen via de sms. Je kunt dan je e-mail adres sms of bellen. Helaas is dat telefoonnummer in gesprek? En op de email krijg ik geen antwoord. Ik heb wel een mailtje gekregen dat ik m'n app opnieuw moet installeren, dit heb ik dus ook gedaan maar helaas ook zonder resultaat.

Ik kan wel gewoon bellen en smsen met de telefoon dus daar kan het probleem niet in zitten.

Wie kan mij helpen?
Alvast bedankt voor de reacties,
Thijs

worldinmove 07-07-11 22:58

en dan ga ik nog een vraag stellen, kan ik Whatsapp gebruiken en installeren op mijn iPad ? dank voor antwoord alvast

XIII 07-07-11 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door worldinmove (Bericht 689352)
en dan ga ik nog een vraag stellen, kan ik Whatsapp gebruiken en installeren op mijn iPad ? dank voor antwoord alvast

Nee, volgens vele berichten op dit forum kan dit niet (meer)...

worldinmove 07-07-11 23:11

he hallo XIII, da's pech hebben, of denk je dat dit nog/weer komen gaat ?

Bubbly 08-07-11 04:28

Ze willen puur en alleen WhatsApp op telefoons hebben. Ook iTouches mogen het niet.

Met alternatieven zoals PingChat! 2 is dit wel toegestaan en in de herfst met iMessage (iOS 5) mogen alle iDevices dit wel.

Er is een kleine mogelijkheid dat WhatsApp de hete adem van het standaard geïnstalleerde iMessage voelt en besluit hun programma ook voor de andere iDevices weer toe te staan, maar dat lijkt me ook sterk.

jeondevelopment 09-07-11 10:59

Check even met je provider, recent zijn alle tarieven aangepast!
Je kan nu na mijn weten soms al voor 2,- euro per dag onbeperkt online zijn!

@ Nelie Kroes, Bedankt!

wesleybakker 09-07-11 11:04

Bij tmobile travel en surf gaat de snelheid terug naar 64 kbps.
Werkt whatsapp dan nog wel ??

jeondevelopment 09-07-11 11:08

Jazeker, meer dan genoeg voor Whatsapp! Dataverbruik van Whatsapp is bijna niks.

apotheosis 09-07-11 13:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefaaaan (Bericht 687717)
Hallo,

Ik heb even een vraagje. Ik ga binnenkort 2 weken op vakantie en ik zet altijd mijn internet uit op mijn iphone in het buitenland om hoge kosten te voorkomen.
Ik vraag me af hoeveel Whatsapp gebruikt (qua data). Ik wil namelijk misschien whatsappen in het buitenland omdat het wss goedkoper is als smsen. Alleen heb ik dus geen flauw idee wat whatsapp (qua data) gebruikt voor alleen tekst/berichtjes te ontvangen/versturen.

Heeft iemand daar enig idee van?

Ben je ne vlaming dan is het heel makkelijk; bestel je online snel een kaartje van mobile vikings; die zijn de goedkoopste om int buitenland te surfen met je iphone.

0.50 cent per 1MB. Nergens goedkoper gevonden.

erwinh 14-07-11 08:04

Whatsapp kan niet verbinden?
 
Hebben meer mensen er last van dat Whatsapp niet kan verbinden? Het werkt vanochtend iig niet op mijn iPhone (3GS) met T-Mobile abo. Storing Whatsapp of ligt het wellicht aan T-Mobile...

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 14 juli 2011 om 08:14 ----------

ben er al achter: Twitter
ligt dus aan Whatsapp

LeOke 14-07-11 11:30

zwijg erover. heb nu al een maand problemen en ondertussen zeker 10 Emails verstuurd naar whatsapp!

vriend van mij heeft een BB en ik een Iphone. als ik een "ping" verstuur word hij in de eerste 10 minuten niet afgeleverd. als ik dan sms naar men vriend dat hij whatsapp moet openen gaat het sneller!

ik denk dat BB heel het whatsapp gebeuren aan het tegen houden is! om toch voorruit te zijn met hun BBM!

ik kwam overlaatst KIK tegen, ook een gelijkaardig programma die volgens veel fora ook sneller werkt dan whatsapp. ik kan het downloaden zonder probleem maar men vriend met zen BB niet! Na verder zoeken op het internet heeft BB het van zijn app shop gehaald omdat het succes van het programma te groot werd en dat BBM niet de voorkeur krag!

conclusie: KOOP EEN IPHONE :p

Rav3n 14-07-11 19:08

[ontopic]
Vanochtend was er een Whatsappdowntime ivm een update.
Nu is er sprake van een "outage". Wat de oorzaak is wordt onderzocht.

Start Whatsapp, tik Instellingen, tik op Systeemstatus. Wanneer de storing voorbij is? Als t klaar is ;-)

LeOke 14-07-11 20:27

nu zie ik het ook... allé dan, zal dan even op de tanden bijten :)

DeKaleMajesteit 14-07-11 21:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stefaaaan (Bericht 687727)
Hee ik wist niet dat dat kon, mooi.

Data als ik zelf 1 (kort) berichtje verstuur:
- Verstuurd 211 B
- Ontvangen 233 B

Data als ik 1 (kort) berichtje ontvang:
- Verstuurd 17 KB
- Ontvangen 77 KB

Weet dat dit buiten het topic valt, maar met welke app heb je dit gemeten? Zou het zelf ook graag gebruiken om te kijken wat andere apps verbruiken.

Bubbly 14-07-11 21:53

- Open WhatsApp
- Ga naar het tabje Instellingen
- Scroll langzaam omlaag en klik op Gebruik

Lisaaaa44 15-07-11 23:24

Is dit probleem opgelost. Zo ja hoe? Ik heb momenteel hetzelfde probleem

WWH 17-07-11 14:25

Same Same
 
Ik heb hier het zelfde probleem, whatsapp was er een paar dagen uit en sindsdien maakt het geen favorieten meer aan. Al verwijderd en opnieuw gedownload, niks lijkt te helpen.

Help plz

Lisaaaa44 17-07-11 23:07

Het is heel belangrijk dat ik whatsapp weer terug krijg. Dus ik hoop dat er snel iemand met een oplossing komt! Ik heb ook al vaker de app verwijderd en weer opnieuw erop gezet. Daarna krijg ik telkens het bericht ''creating favorites'' en kan ik verder niks meer op de app doen, want hij verbindt zich niet meer met internet..

bgeelen 18-07-11 14:42

Hier hetzelfde probleem... HELP..!!!!!!

WWH 18-07-11 14:52

Probleem is bij mij uit het niks opgelost.... fav. werken weer en de app is volledig functioneel


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:57.