iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

Lisaaaa44 18-07-11 23:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door justin1992 (Bericht 692081)
ik had al de nieuwste versie van whatsapp.. ik zit op de 2.6.4 ?
ik heb hem namelijk ook verwijderd en opnieuw via app store gekocht.. dus dan zit je altijd goed, op de nieuwste denk.. wat doet hij bij jullie dan? als je "favorieten bijwerken" doet? als hij bij jullie ook niet helemaal normaal de favorieten bij kan werken, zal er wel weer iets bij whatsapp mis zitten?

Ik heb versie 2.5.10 maar in de app store is bij mij whatsapp niet meer te vinden? Hoe kan ik hem dan alsnog updaten? Is het bij jou inmiddels al opgelost? Gr

Hammertime 19-07-11 07:11

Reactie van Whatsapp zelf:

Hi,

Thanks for your message. We were experiencing some server problems. We are very sorry for the inconvenience. Everything is operating normally now. Please reboot your phone and try again. If you still have problems, delete WhatsApp, reboot your phone and reinstall. Hope this helps!
--
Best / Un saludo,
Cristina

redlabel 24-07-11 17:34

whatsapp kopen?
 
Hallo iedereen,

Ben nieuw op het forum, maar ik vraag me het volgende af.
Is het mogelijk om whatsapp te kopen, als je geen visa, creditcard of clickandbuy account hebt.
Ik zat te denken om een itunes voucher van bvb 10 euro te kopen. En dan daarmee aankopen te verrichten.
Is dat mogelijk of?

Ik wil whatsapp heel graag hebben, wel jammer dat ik nu een tegoed bon van minimaal 10 euro moet kopen om alleen whatsapp te kopen, wat zelf nog niet eens 0.80 cent is.

Mvg,

simlockvrij 24-07-11 17:35

paypal kan toch ook, en vrienden die wel een account met betaalmogelijkheid hebben kunnen je de app ook schenken.

XIII 24-07-11 18:36

Ja, dit kan met een giftcard.

Maar bestaan die wel van 10 euro? Ik meen dat 15 euro het minimum is in NL...

redlabel 24-07-11 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door simlockvrij (Bericht 693855)
paypal kan toch ook, en vrienden die wel een account met betaalmogelijkheid hebben kunnen je de app ook schenken.

Paypal heb ik niet. Ik heb wel ideal. Kan ik daar wat mee?

Pascal717 24-07-11 20:04

Gewoon een paypal account aanmaken en dan gewoon geld naar die paypal acocount storten gaat ook. Linkje

vuurvreter 24-07-11 20:41

Was whatsapp niet gratis?

apotheosis 24-07-11 20:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 693898)
Was whatsapp niet gratis?

Die was korte tijd geleden effe gratis maar nu terug betalend.

simlockvrij 25-07-11 00:56

o.a. de mediamarkt verkopen die.

Rukiye 25-07-11 14:28

[SIZE=3]Zo ik zie dat er meerdere mensen er last van hebben. Met Wi-Fi wilt hij die favorieten wel aanmaken, dus ik heb m'n contacten momenteel wel in favorieten staan. Maar één of ander manier als ik de app weer verwijder, wilt hij die favorieten niet aanmaken, Het werkt alleen met Wi-Fi. Maar zoals de status, als ik buitenbereik van Wi-Fi ben, wilt hij de status ook niet veranderen, oftewel van mijn contacten. Dus blijft hetzelfde. Irritant!!!! Hebben jullie enige oplossingen hiervoor?[/SIZE]

bgeelen 29-07-11 13:11

Hallo allemaal,

Had hier hetzelfde probleem....

OPLOSSING:

Wacht gewoon een dag en hij doet het automatisch.
Het kan zo zijn dat je een foutmelding krijgt of dat hij de favorieten gewoon niet bij werkt, maar probeer het de dag erna en hij doet het gewoon. Heeft mischien te maken met de drukte op Whatsapp.

Succes ermee en alles komt dus vanzelf goed..!!

Gr Bjorn

Bateendje 29-07-11 14:07

Dubbele contacten in whatsapp
 
Ik heb dubbele contacten in whatsapp. Dit is waarschijnlijk ontstaan doordat op mijn Iphone 4 tijdelijk een andere iphone gebruiker (met mobile me) is toegevoegd (om haar telefoonnummers te kunnen zien). Ze was haar telefoon vergeten mee te nemen.
Vervolgens zijn haar en mijn contacten samengevoegd in mijn iphone.
Volgende stap is geweest haar account verwijderen en heb ik haar contacten zijn stuk voor stuk uit mijn iphone verwijderd.
Nu staan in whatsapp al mijn contacten er nog wel dubbel in.
Vervolgens dit uitgevoerd: iPhone/iPod touch: dubbele vermeldingen opruimen en alle contacten/agenda's/bladwijzers verwijderen in MobileMe
Helaas geen oplossing.

Ik gebruik windows en heb geen mobile me account.

Wie kan me helpen?
:(

wouter1981 29-07-11 14:14

Ga in Whatsapp eens naar Instellingen. Daar naar beneden scrollen en dan "Werk favorieten bij" aantikken.

Bateendje 29-07-11 14:20

Dubbele contacten in whatsapp
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door wouter1981 (Bericht 695243)
Ga in Whatsapp eens naar Instellingen. Daar naar beneden scrollen en dan "Werk favorieten bij" aantikken.

Hallo Wouter,
Thanx voor snelle reactie. Ik heb het uitgevoerd maar helaas nog steeds dubbel.

wouter1981 29-07-11 14:27

En de nummers staan niet meer dubbel in je adresboek?

Bateendje 29-07-11 14:28

Nee die heb ik zoals beschreven stuk voor stuk verwijderd.

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 juli 2011 om 13:36 ----------

Ik zie bij mijn contacten (dus niet whatsapp): gekoppelde kaarten:
Iphone en Onbekend heeft het daar misschien mee te maken want nieuwe contacten komen NIET dubbel in whatsapp alleen die reeds aanwezig waren.

Ga een testje doen met onbekend verwijderen....

---------- Bericht automatisch samengevoegd op 29 juli 2011 om 13:44 ----------

Yep het lukt maar is wel een klusje voor een regenachtige zondagmiddag dus als iemand een sneller oplossing weet dan hoor ik het graag.

Oplossing: (telefoon)contact per stuk openen en onbekende gekoppelde kaart wijzigen en verwijder contact (gelukkig alleen de 2de).

Merci!!

robintjeh 04-08-11 21:44

Wat ik doe is: 1. start whatsapp 2. druk op instellingen 3. druk op werk favorieten bij 4. klaar ben je!

whesley 06-08-11 13:05

push whatsapp, vaag probleem
 
hallo

Mijn probleempje is dat mijn push het wel/niet doet.
Push voor mail, facebook en andere dingen waar het voor nodig is doet het allemaal, alleen whatsapp is een probleem.
Als ik een whatsappje krijg van iemand met een iphone is er niks aan de hand, maar als ik een berichtje krijg van iemand met een android telefoon krijg ik er geen melding van. Wat kan dit zijn.

BVD
Whesley

whesley 08-08-11 10:52

niemand???


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:24.