iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

tommetje138 20-06-11 21:41

Mensen nu ook last van een storing? Hij geeft bij mij de hele tijd aan; verbinden.
Ik heb T-Mobile , maar ook met Wi-Fi werkt het niet. Word er schijt ziek van, nooit last en nu wanneer ik whatsapp het meest nodig heb doet hij het niet.

Lian1966 20-06-11 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tommetje138 (Bericht 685040)
Mensen nu ook last van een storing? Hij geeft bij mij de hele tijd aan; verbinden.
Ik heb T-Mobile , maar ook met Wi-Fi werkt het niet. Word er schijt ziek van, nooit last en nu wanneer ik whatsapp het meest nodig heb doet hij het niet.

Ja, hier ook verbindingsproblemen.

henkjobse 20-06-11 22:41

https://twitter.com/#!/wa_status kun je de status live checken



@wa_status
WhatsApp Status
system should be fully recovered now. please reboot your phone if you still have problems connecting... sorry for the downtime.

nibbit88 20-06-11 22:55

Ze zijn inmiddels weer in de lucht!

stijnlieke 23-06-11 13:23

Ik weet niet goed waar ik mijn vraag neer moet leggen, maar ik dacht dit topic komt het beste overeen.

Mijn iPhone geeft geen pushbericht bij een nieuwe Whats app. Nu zijn we erachter gekomen dat hij niet verbonden blijft met het netwerk. Mail etc doet dit wel.
Ik krijg dus pas nieuwe berichtjes binnen wanneer ik Whats app opstart.
Kan iemand mij aub helpen ervoor te zorgen dat, ook wanneer Whats app uitstaat, hij verbonden blijft.

Groetjes Kristel

(mijn tel heeft een jailbreak ondergaan :-) en is unlocked)

dms 23-06-11 16:12

Whatsapp steeds opnieuw activeren.
 
Op mijn 3GS moet ik steeds Whatsapp opstarten om berichten te ontvangen.
Als het werkt, werkt het goed.
Alleen de volgende dag/ochtend werkt het weer niet.

Als ik dan naar de instelling van whatsapp ga, zie dat hij aan het verbieden is.
En uiteindelijk ook verbinding heeft.

Wie heeft hiervoor een oplossing?

MVG

superjacky 23-06-11 16:16

Ik kan al sinds gisteravond mijn status niet veranderen , nou ja wel veranderen maar hij komt niet door (oude status blijft staan) . Na een tijdje pakt hij autom de oude status weer. Als ik zo mijn lijst bekijk zie ik bij verschillende mensen ook al sinds gister de zelfde status staan terwijl hun die normaal ook meerdere keren per dag veranderen. Meer mensen dit probleem ?

vuurvreter 23-06-11 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door stijnlieke (Bericht 685790)
Ik weet niet goed waar ik mijn vraag neer moet leggen, maar ik dacht dit topic komt het beste overeen.

Mijn iPhone geeft geen pushbericht bij een nieuwe Whats app. Nu zijn we erachter gekomen dat hij niet verbonden blijft met het netwerk. Mail etc doet dit wel.
Ik krijg dus pas nieuwe berichtjes binnen wanneer ik Whats app opstart.
Kan iemand mij aub helpen ervoor te zorgen dat, ook wanneer Whats app uitstaat, hij verbonden blijft.

Groetjes Kristel

(mijn tel heeft een jailbreak ondergaan :-) en is unlocked)

Ik heb en ken het probleem niet, maar kijk eens bij het volgende iphone;
Instellingen -> Berichtgeving -> Aan ->Whatsapp -> (Geluiden, Meldingen en Badges) -> Aan

Whatsapp:
Instellingen -> Berichtgeving
Nieuw bericht -> Xylopone
Meldingen, Trillen en geluiden -> Aan

Groepsberichten
Groepsbericht -> Tri-Tone
Meldingen, Trillen en geluiden -> Aan

Chatinstellingen:
Alles -> Aanzetten
Geblokkeerd -> geen

Zo staat het bij mij en het werkt perfect.

We horen het wel van je.

liryuk 24-06-11 18:34

Facetime/whatsapp
 
Hallo 2 vragen,
Mij facetime doet het niet zodra ik hier op activereb klik staat er wacht op activeren, en blijft die hangen

En met whatsapp Krijg ik geen bevesteging smsje met de 3 cijverige code

Wat kan ik hier aan doen


Groetjes

superjacky 25-06-11 09:02

Heb je het goede telefoonnummer ingetypt ? Dit (als ik het goed heb) zonder + dus gewoon 06.......

liryuk 25-06-11 10:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door superjacky (Bericht 686273)
Heb je het goede telefoonnummer ingetypt ? Dit (als ik het goed heb) zonder + dus gewoon 06.......

Ja gewoon goed ingetypt 06........
ik heb het nu via ons mam der telefoon gedaan ,
alleen ik wil het met me eigen nummer.
dus hoe moet ik het doen ? en ik krijg ook geen smsjes of ze komen te laat binnen.

t-kroon 25-06-11 12:12

Volgens mij staat alleen de 0 er, voor je nummer moet je dus 612345678 intypen. Je eigen nummer dus zonder 0 ervoor.

Rukiye 30-06-11 10:25

Whatsapp maakt favorieten niet aan!
 
Beste leden,

Mijn whatsapp, wilt die favorieten niet aanmaken. Ik heb dit wel eerder gehad, maar na paar keer verwijderen en er een nieuwe opzetten werd dit al gauw opgelost, maar ditkeer blijft ie echter hangen bij ''fav. worden aangemaakt''. Mijn contact personen kunnen mij wel benaderen, en ik kan wel terug reageren. Maar als ik iemand wil spreken, lukt dat dus niet omdat mijn lijst leeg staat. Heeft er iemand hier ervaring mee?

Alvast vriendelijk bedankt! :)

dvanduijn 30-06-11 19:59

WhatsApp berichtgeving probleem
 
Als ik een bericht ontvang via WhatsApp, dan zie ik deze pas als ik WhatsApp heb geopend. Ik heb mijn iPhone hersteld, maar ik ontvang mijn WhatsApp-berichten nog steeds pas als ik de applicatie open.

Weet iemand een manier om de berichtgeving/meldingen te fixen, zodat ik mijn berichten gewoon op tijd ontvang?

stefaaaan 01-07-11 12:28

Hoeveel vraagt whatsapp (buitenland)
 
Hallo,

Ik heb even een vraagje. Ik ga binnenkort 2 weken op vakantie en ik zet altijd mijn internet uit op mijn iphone in het buitenland om hoge kosten te voorkomen.
Ik vraag me af hoeveel Whatsapp gebruikt (qua data). Ik wil namelijk misschien whatsappen in het buitenland omdat het wss goedkoper is als smsen. Alleen heb ik dus geen flauw idee wat whatsapp (qua data) gebruikt voor alleen tekst/berichtjes te ontvangen/versturen.

Heeft iemand daar enig idee van?

wouter1981 01-07-11 12:55

Bekijk hoeveel data je tot nu toe hebt verbruikt in Whatsapp. En deel dat door de tijd dat je Whatsapp gebruikt. Dat weet je je antwoord.

Ik kom zelf aan een gemiddelde van 2,5 MB per week.

stefaaaan 01-07-11 13:04

Hee ik wist niet dat dat kon, mooi.

Data als ik zelf 1 (kort) berichtje verstuur:
- Verstuurd 211 B
- Ontvangen 233 B

Data als ik 1 (kort) berichtje ontvang:
- Verstuurd 17 KB
- Ontvangen 77 KB

Bubbly 01-07-11 17:22

Opnieuw ingesteld: Nooit
Totaal verstuurde bytes 3 MB
Totaal ontvangen bytes 4,5 MB

Heb schijnbaar nauwelijks media verstuurd/ontvangen, dus datagebruik valt wel mee :)

bart_ufkes 02-07-11 02:06

Heb je de telefoon nummers opgeslagen met +31 6? Ik merkte gister namelijk dat whatsapp de telefoonnummers niet aan favorieten toevoegt als je met 06 begint.

Hoop dat je het daarmee kan oplossen!

Rukiye 02-07-11 19:34

Nee daarmee heeft het niets te maken, want ik heb zowel 06 als +316 in mijn contacten staan. Heel vaag!


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:54.