iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

Starbucks 23-12-12 16:32

Whatsapp dubbele pushmeldingen
 
Hoi,

Ik krijg sinds korte tijd dubbele pushmeldingen van hetzelfde whatsapp-berichtje in mijn lockscreen. Binnen een seconde van elkaar.

Dus zeg maar:

Whatsapp One minute ago
[Contactnaam] {bericht}
Whatsapp One minute ago
[Contactnaam] {bericht}

Als ik daarna Whatsapp open staat er uiteraard maar een berichtje.

Hopelijk is het een beetje duidelijk zo... :)

cnudde 24-12-12 09:23

iphone 5 en filmpjes zonder geluid in whatsapp
 
Mijn verstuurde filmpjes in whatsapp krijgen geen geluid mee, terwijl ze op mijn filmrol wel met geluid staan, iemand een oplossing?

Werner1963 24-12-12 12:53

Stuur je deze ook naar een smartphone die MP4 ondersteund ?

niki1984 26-12-12 10:58

Profielfoto Whatsapp draait om
 
Hoi,

Ik wil mijn profielfoto wijzigen op Whatsapp, als ik op opslaan druk, dan draait hij opeens de foto op de kop of op de zijkant. De foto s zijn wel normaal genomen. Bij de ene foto doet hij het wel, bij de andere foto niet.
Ook mijn oude foto die er goed op stond, draait hij opeens.

Iemand een idee hoe je dit kan verhelpen?

Alvast bedankt!

aexpert 26-12-12 14:48

Gesprekken whatsapp
 
Situatie: gesprekken van een ene iphone naar een andere iphone

Gebeurt dit automatisch of is er een methode voor?

Groet

colliehome 26-12-12 15:21

antwoord; wat bedoel je?

aexpert 26-12-12 17:20

Gaan de whatsapp gesprekken van mijn oude telefoon mee op de nieuwe telefoon?

Dus als ik whatsapp ga gebruiken op mijn nieuwe telefoon, zyn de gesprekken op mijn oude telefoon automatisch op mijn nieuwe telefoon?

glaantje 26-12-12 18:37

Als je een reservekopie maakt met iTunes en hem dan op de nieuwe iPhone terugzet natuurlijk wel :)

Guest-20180925190238 26-12-12 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door glaantje (Bericht 863140)
Als je een reservekopie maakt met iTunes en hem dan op de nieuwe iPhone terugzet natuurlijk wel :)

Dat is inderdaad de juiste manier :)

Volgens zijn profiel heeft de TS een jailbreak op zijn iPhone 4. Een backup met jailbreak restanten zet men beter niet terug op een nieuwe iPhone.

polopeer 26-12-12 20:56

Je kunt je gesprekken syncen.
Dat kan met Whatsapp zelf.

aexpert 26-12-12 22:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 863141)
Dat is inderdaad de juiste manier :)

Volgens zijn profiel heeft de TS een jailbreak op zijn iPhone 4. Een backup met jailbreak restanten zet men beter niet terug op een nieuwe iPhone.

Het gaat niet om mijn telefoon. Het gaat ok de whatsapp gesprekken die op een iPhone 3G staat en deze wil ik op een jailbreak vrije iPhone 4 hebben

polopeer 26-12-12 22:20

Zodra je whatsapp op je oude telefoon hebt ingesteld dat hij je gesprekken bewaard/synct kun je op je nieuwe telefoon die terug krijgen.

Je zegt dat na activatie dat je je oude gesprekken terug wilt.
Dan heb je ze terug.
Jailbreak of niet. Heeft er niks mee te maken.

R3BU5ER 28-12-12 11:24

Ik zit met een probleem. Misschien dat er hier iemand is die het zelf heeft ondervonden. Ofwel een oplossing weet. Telkens nadat mijn telefoon heeft uitgestaan, en ik whatsapp na aanzetten weer opstart, krijg ik een balkje met whatsapp optimaliseren. Vervolgens zijn AL mijn chats weg. Elke keer! Whatsapp al opnieuw verwijderd en geïnstalleerd etc. Maar mag niet baten. Iemand?

Techfreak 28-12-12 12:25

Als je iPhone gestolen is, kan je dan voorkomen dat iemand van je whatsapp misbruik maakt?

Kan je dit afsluiten van op afstand of dergelijke?

larsiey 28-12-12 13:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 863672)
Als je iPhone gestolen is, kan je dan voorkomen dat iemand van je whatsapp misbruik maakt?

Kan je dit afsluiten van op afstand of dergelijke?

Je kan Find my Iphone gebruiken en dan een codeslot instellen.
Verder kun je er niks aan doen.

polopeer 28-12-12 14:02

Als je op een andere telefoon whatsapp installeerd en registreerd dan je oude nummer (heb je dus wel een nieuwe simkaart nodig) vervalt de verbinding op de oude telefoon. Met andere woorden werkt je oude whatsapp niet meer.

Bubbly 29-12-12 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door R3BU5ER (Bericht 863645)
Ik zit met een probleem. Misschien dat er hier iemand is die het zelf heeft ondervonden. Ofwel een oplossing weet. Telkens nadat mijn telefoon heeft uitgestaan, en ik whatsapp na aanzetten weer opstart, krijg ik een balkje met whatsapp optimaliseren. Vervolgens zijn AL mijn chats weg. Elke keer! Whatsapp al opnieuw verwijderd en geïnstalleerd etc. Maar mag niet baten. Iemand?

Je kunt proberen de telefoon te herstellen, back-up niet terugplaatsen en dan WhatsApp erop zetten...
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Techfreak (Bericht 863672)
Als je iPhone gestolen is, kan je dan voorkomen dat iemand van je whatsapp misbruik maakt?

Kan je dit afsluiten van op afstand of dergelijke?

Stel nu een code in zodat men je telefoon niet in kan :rolleyes:
En je kan zoals eerder aangegeven Zoek Mijn iPhone gebruiken om je telefoon te vinden of te verwijderen op afstand.

Techfreak 29-12-12 19:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bubbly (Bericht 864024)
Stel nu een code in zodat men je telefoon niet in kan :rolleyes:
En je kan zoals eerder aangegeven Zoek Mijn iPhone gebruiken om je telefoon te vinden of te verwijderen op afstand.

Ik vroeg het niet voor mezelf, maar voor iemand anders wiens iPhone 5 gestolen is. En ze vroeg me wat ze moest doen.

En helaas heeft deze persoon (die nog maar een week de iPhone in bezit had) de zoek mijn iPhone functie niet ingeschakeld of de app geinstalleerd.

Maar toch bedankt voor de hulp.

sanderz96 29-12-12 21:13

Probleem met WhatsApp op iPhone 3G 3.1.3
 
Hallo,

Ik heb een probleem met WhatsApp op mijn iPhone 3G. Ik heb het toestel vandaag herstelt naar iOS 3.1.3 en tevens een jailbreak uitgevoerd. Het draait allemaal een stuk soepeler dan 4.2.1. Maar zoals ik al vreesde ondersteunt WhatsApp, net als veel andere apps, deze versie niet meer. Ik moet minimaal 4.3 hebben, dat nooit uitgebracht is voor de 3G.
Nu heb ik .ipa van een oude versie die nog wel installeert op 3.1.3, maar wanneer ik deze probeer te activeren via de SMS-code krijg ik deze melding: "Sorry, deze versie van WhatsApp is verouderd. Download de nieuwste versie uit de App Store." Het probleem is dat ik niet kan updaten. Hoe krijg ik WhatsApp nu werkend op mijn iPhone?
Hulp zou erg gewaardeerd worden.

Gr. Sander

Guest-20180925190238 29-12-12 21:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door sanderz96 (Bericht 864090)
Hulp zou erg gewaardeerd worden.

Kijk eens in onderstaande, heel lange, draad:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...iphone-3g.html


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:02.