iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

Dietch 12-01-10 10:51

Waar is het te downloaden voor bb dan?

Draicon 12-01-10 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dietch (Bericht 404160)
Waar is het te downloaden voor bb dan?

De website van Whatsapp doet wonderen. ;)
WhatsApp - Smartphone-2-Smartphone Messenger en vervolgens bij download kijken.

Dietch 12-01-10 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Draicon (Bericht 404227)
De website van Whatsapp doet wonderen. ;)
WhatsApp - Smartphone-2-Smartphone Messenger en vervolgens bij download kijken.

Oké dankje, ik had alleen op www.whatsapp.com/bb gekeken ;)

mrbabbel 17-01-10 16:34

whatsapp
 
Hallo allemaal.Ik heb de super app whatsapp op mijn Iphone,en mijn vrouw ook,nou dacht ik dat je als er 1 in het buitenland zat je ook gratis kon whatsappen,maar dit weekend zit mijn vrouw in Belgie en is het niet mogelijk om te chatten via whatsapp met elkaar.
Iemand een idee waarom dat niet kan?
Mvg mrbabbel

De Generaal 17-01-10 16:43

// Samengevoegd

Probeer in de toekomst eerst de zoekfunctie te gebruiken aub.

Draicon 17-01-10 19:44

Je kan wel 'gratis' whatsappen. Dat kan je overal doen. MAAR je blijft wel gewoon betalen voor het internet dat zij dan aan het gebruiken is. Als zij Wi-Fi heeft kunnen jullie wel 'gratis' whatsappen. Heeft ze dat niet, maar maakt ze gewoon gebruik van haar internetverbinding op haar telefoon, dan moet je dus voor je internetverbruik betalen.

Dietch 18-01-10 22:28

Belachelijk dat Whatsapp voor de BB 2,99 kost.. zo trekt het natuurlijk nooit mensen maar blijven de BB gebruikers liever de BBM gebruiken als ze dat al niet liever deden.

Draicon 19-01-10 00:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dietch (Bericht 406527)
Belachelijk dat Whatsapp voor de BB 2,99 kost.. zo trekt het natuurlijk nooit mensen maar blijven de BB gebruikers liever de BBM gebruiken als ze dat al niet liever deden.

Misschien weet de ontwikkelaar ook dat er weinig kans is dat Whatsapp de originele ping mogelijkheid van Blackberry zal doen vergeten. Wat de ontwikkelaar in mijn ogen wilt doen is zorgen dat Blackberry en iPhone gebruikers tenminste met elkaar kunnen pingen. Wat heel veel geld scheelt als er gesmsd moet worden en in principe minder batterij vreet dan een MSN achtige applicatie aan te zetten.

Jij bent volgens mij een echte Ping! gebruiker, gezien je reactie en je reactie in het Ping! topic. Dat is je goed recht natuurlijk.

Dietch 19-01-10 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Draicon (Bericht 406579)
Misschien weet de ontwikkelaar ook dat er weinig kans is dat Whatsapp de originele ping mogelijkheid van Blackberry zal doen vergeten. Wat de ontwikkelaar in mijn ogen wilt doen is zorgen dat Blackberry en iPhone gebruikers tenminste met elkaar kunnen pingen. Wat heel veel geld scheelt als er gesmsd moet worden en in principe minder batterij vreet dan een MSN achtige applicatie aan te zetten.

Jij bent volgens mij een echte Ping! gebruiker, gezien je reactie en je reactie in het Ping! topic. Dat is je goed recht natuurlijk.


Ik heb allebei de apps en ik vind whatsapp toch echt beter dan ping!. Dat je die 3 euro er zo uit hebt lijkt mij duidelijk maar het gaat mij er meer om dat weinig mensen van mijn leeftijd (17/18 jaar) geen paypal of creditcard hebben op aangesloten op hun account dus ook veel jongeren deze applicatie niet snel zullen kunnen kopen..

Draicon 25-01-10 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dietch (Bericht 406633)
Ik heb allebei de apps en ik vind whatsapp toch echt beter dan ping!. Dat je die 3 euro er zo uit hebt lijkt mij duidelijk maar het gaat mij er meer om dat weinig mensen van mijn leeftijd (17/18 jaar) geen paypal of creditcard hebben op aangesloten op hun account dus ook veel jongeren deze applicatie niet snel zullen kunnen kopen..

In de App Store heb je toch de mogelijkheid dat het direct van je bankrekening af gaat? Tenminste dat is wat ik zelf ingevoerd heb. Eens per week wordt een lading van mijn rekening afgehaald, gewoon automatische incasso. Dat is gewoon de manier waarop de App Store werkt en daar zal je helaas weinig aan moeten veranderen. Veel mensen zullen inderdaad geen PayPal hebben, maar ook dat werkt op dezelfde manier als hierboven: kopen en van je rekening af laten halen. Kan begrijpen dat dat bij sommigen onder de 18 nog niet mag van hun ouders bijvoorbeeld of zelf de stap niet durven te nemen, maar hoe haal je apps binnen dan uit de App Store?? Alleen de gratis apps en de rest downloaden?

juliantomoriati 28-01-10 17:52

whatsapp doet het niet.
 
Hallo,

Een vriendin van mij heeft een iPhone die jailbroken is. Daarop draaide ze o.a. de applicatie whatsapp messenger.

Vandaag heeft ze er een T-Mobile simkaart ingezet en haar telefoon een update gegeven. De jailbrake is er nu van af. Opzicht is dat geen probleem, maar whatsapp doet het nu niet meer.

Heeft iemand enig idee wat ze er aan kan doen? Ze heeft de app er al afgehaald en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Ook heeft ze de iPhone hersteld en ook hersteld als nieuw, alles zonder resultaat.

Alvast dank voor reacties/oplossingen.

Timmeh_ 29-01-10 21:40

// Discussies samengevoegd.

Michel15 29-01-10 22:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door juliantomoriati (Bericht 410115)
Hallo,

Een vriendin van mij heeft een iPhone die jailbroken is. Daarop draaide ze o.a. de applicatie whatsapp messenger.

Vandaag heeft ze er een T-Mobile simkaart ingezet en haar telefoon een update gegeven. De jailbrake is er nu van af. Opzicht is dat geen probleem, maar whatsapp doet het nu niet meer.

Heeft iemand enig idee wat ze er aan kan doen? Ze heeft de app er al afgehaald en opnieuw geïnstalleerd zonder resultaat. Ook heeft ze de iPhone hersteld en ook hersteld als nieuw, alles zonder resultaat.

Alvast dank voor reacties/oplossingen.

whatsapp doet bij mij ook raar en ik heb niks veranderd, dus ik vermoed dat het een tijdelijke storing is die niet aan je eigen iPhone ligt

Hussie 01-02-10 00:06

Ik lees net dat je je eigen nummer moet invoeren, is dit te vermijden ?

Froggle 01-02-10 14:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hussie (Bericht 411238)
Ik lees net dat je je eigen nummer moet invoeren, is dit te vermijden ?

Nee, dat is alleen handig, omdat je de contacten neem ik aan ook gewoon in je telefoon staan en je dus niemand hoeft toe te voegen, dat bij andere apps wel noodzakelijk is. Zie het als pluspunt. ;)

Wil je gewoon niet je nummer invoeren dan kun je beter Ping! nemen.

Hussie 01-02-10 19:05

Bedankt voor je reactie Froggle, :)

Ik had vernomen dat er met Ping! nogal problemen zijn, maar voorlopig heb ik aan beide nog niks moet een Internet pakket eerst nemen. :)

Gigachris 13-02-10 18:30

Hallo.

Ik heb whattapp gekcoht, de status van me mobiel staat hierboven.
Ik ontvang PUSH bericht van de contacten en als ik de app open staat het niet op de pagina van die contact.
Iemand een idee/oplossing?

Groet, Chris

cyber2001 13-02-10 18:36

chris dit gebeurd vaker maak je geen zorgen. Er is nog geen oplossing maar de berichten krijg je ze alsnog te zien.

marcoryn 15-02-10 22:37

Heeft iemand inmiddels al een betere app als whatsapp kunnen ontdekken? Hij stoort veel namelijk laatste tijd.
Een app welke whatsapp en ping e.d. contacten bundelt zou ook wel handig zijn. Een soort im client voor msn icq aol e.d.

JNeo 16-02-10 15:22

Het is wel balen ik ken veel mensen met een Blackberry alleen niemand gaat betalen voor Whatsapp als ze al kunnen pingen wat ik ook wel snap.

Er moet een programma gemaakt worden die of direct gebruikt maakt van BBM om berichten te sturen (denk alleen niet dat dat mogelijk is) of iets net als Whatsapp alleen dan gratis voor BB users.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:15.