iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

Guest-20180925190238 23-08-13 08:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 908517)
...maar deze "Guru" gaat Whatsapp loos door het leven :d

Inderdaad, ik zou niet weten waar ik dat appje moet voor gebruiken. Ik heb het wel gekocht toen het uitkwam en dat was het dan. En een "Guru" ben ik al lang niet meer. Ben weer van mijn wolk naar de aarde teruggekeerd. :D

Bierkrat 23-08-13 13:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 908548)
Inderdaad, ik zou niet weten waar ik dat appje moet voor gebruiken. Ik heb het wel gekocht toen het uitkwam en dat was het dan. En een "Guru" ben ik al lang niet meer. Ben weer van mijn wolk naar de aarde teruggekeerd. :D

ik vind het wel handig dat het werkt, als ik dat zou willen...
Nu heb ik toch een beetje het idee dat het noodgedwongen niet meer mogelijk is.. via jailbreak is een hoop mogelijk, vandaar, hier de vraag voor de echte kenner.
Niet dat ik er wakker van lig. (gisteren wel hele avond mee bezig geweest met knutselen) Maar om 1:00 vond ik het welletjes!

NLjorn 23-08-13 15:08

Ik heb er dus nog steeds last van dat er heel vaak geen berichten aankomen, of dubbel komen, of een bericht dat al 20 minuten geleden verzonden is nog een keer krijg. Alles al opgenieuw geinstalleerd, ook met een andere iPhone, heb geen idee meer. Hopelijk is het bij iOS 7 opgelost..

vuurvreter 23-08-13 17:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 908548)
En een "Guru" ben ik al lang niet meer. Ben weer van mijn wolk naar de aarde teruggekeerd. :D

Ik vond het al zo verdacht stil hierboven :p :d ;)

Bubbly 24-08-13 18:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierkrat (Bericht 908478)
Ik heb een Iphone 3G gekocht.

3GS kopen… Kun je direct alle andere apps met minimum iOS 5/6 ook installeren :)

Hans Nuenen 25-08-13 12:36

Groepen in whatsapp
 
Hallo whatsapp(ers), hoe kan ik op mijn eigen telefoon zien bij welke groepen ik geregistreerd sta. Ik weet dat groepen meestal een eigen naam hebben, maar als de groepen dit nu niet hebben. Software whatsapp en telefoon zijn uptodate

Runescom 26-08-13 18:04

Is er nog een mogelijkheid om afbeeldingen downloaden automatische uit te zetten? Nadat ik mijn iphone opnieuw had hersteld was deze optie verdwenen...

Jukkieeee 28-08-13 09:28

Hallo,

Ik heb sinds een tijdje een iPhone 5. Ik wil graag mijn geluid van de telefoon aan hebben staan, alleen het geluid van mijn whatsapp moet uit staan en alleen de trilfunctie moet aan staan. Nu heb ik dus als betoon "geen" gekozen. Nu trilt hij alleen als in in de app zelf zit. als ik hem afsluit met de home button en even weg leg heb ik ineens 4 app's zonder dat hij is gaan trillen.

Wat ik nu heb ingesteld:
instellingen > berichtgeving > whatsapp > geluiden AAN
whatsapp > instellingen > berichtgeving > meldingen AAN, trillen AAN, geluiden AAN.
Als betonen heb ik ingesteld "geen" maar meldingen staat AAN.

Heeft iemand hier een oplossing voor?

EDIT:

Als ik de iPhone demp met het knopje aan de zijkant dan werkt whatsapp wel zo als ik wel. Alleen dan wil ik mijn beltoon weer aan hebben...

harmentiem 28-08-13 19:35

merkte vandaag na update dat whatsapp veranderd is

mvveelen 30-08-13 08:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skillies (Bericht 907296)
Sinds de laatste update, crashed bij mij Whatsapp dagelijks.

het probleem van ; berichten komen niet aan, heb ik geen last van

Vooral als ik scroll in mijn berichtvenster

HEEL IRRITANT !!

iemand een oplossing?

Heb je hier al iets op gevonden? Heb hetzelfde probleem. Heb WA ook verwijderd en opnieuw geïnstalleerd: geen resultaat.

Bovendien vind ik WA tergend langzaam openen. Een tijd een wit scherm en pas na een poos kun je iets gaan doen :(

R3BU5ER 30-08-13 08:35

Als je jailbreak hebt, quickreply oid voor whatsapp verwijderen. Als je messageswiper of copic hebt geinstalleerd die ook verwijderen en xcon installeren dan werkt alles weer

mvveelen 30-08-13 08:37

Ik heb idd nog een JB, maar niets geïnstalleerd van wat jij noemt. Moet ik dan evengoed xcon installeren (wasda...?) ?

R3BU5ER 30-08-13 08:55

Whatsapp kan tegewoordig detecteren dat je een JB hebt, zodat je rare crashes etc krijgtz xcon voorkomt dat. Dus doe maar installeren :)

Bierkrat 30-08-13 09:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door R3BU5ER (Bericht 909497)
Whatsapp kan tegewoordig detecteren dat je een JB hebt, zodat je rare crashes etc krijgtz xcon voorkomt dat. Dus doe maar installeren :)

Bedankt, ik heb dit nog niet geprobeerd, maar dit voorkomt dus ook dat je geen verbinding krijgt als de code eenmalig moet invullen (die je per sms krijgt)???

R3BU5ER 30-08-13 10:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierkrat (Bericht 909504)
Bedankt, ik heb dit nog niet geprobeerd, maar dit voorkomt dus ook dat je geen verbinding krijgt als de code eenmalig moet invullen (die je per sms krijgt)???

Geen idee, mijn whatsapp deed raar en dit heeft het verholpen. Heb in die tijd geen nieuwe whatsapp gebruikt waardoor ik weer een code in moest vullen. Maar probeer het zou ik zeggen en laat mensen hier even weten of het heeft geholpen 👍

mvveelen 30-08-13 14:03

Het laden duurt nog steeds lang vind ik, maar zal eens kijken of dit de crashes verhelpt.

Overigens van de zotte dat WA dit detecteert, ik heb WA keurig "aangeschaft" in de periode dat deze nog gratis was ;-) Dus waarom ze dit ook bij de legitieme versies 'detecteren' is mij een raadsel.

R3BU5ER 30-08-13 14:47

Ik heb ook gewoon betaald voot whatsapp, iedereen zowat wel denk ik.

Bierkrat 31-08-13 17:35

Ik heb het toestel inmiddels verkocht en met dat geld ingeruild voor een iphone 3Gs.
Daarop zal het wel op moeten werken. Nu even kijken of ik dat daadwerkelijk voor mekaar krijg... Heb daarop namelijk ook wat probleempjes... :(:confused: Alleen dan van andere aard.

rkltnk 02-09-13 21:38

Dubbele melding whatsapp
 
Hey mensen.

Ik krijg heel veel meldingen van whatsapp dubbel te zien met dezelfde tekst als melding. Zodra ik whatsapp open zie ik er maar 1 bericht.

Is dit fout van whatsapp want mijn vrouw heeft hier geen last van

Babii 02-09-13 23:22

M'n buren hebben het ook met hun iPhone en ik ook ;-).


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:30.