iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

borgqueenx 18-07-13 14:24

is whatsapp bij jullie ook zo waardeloos ineens?
 
sommige berichten komen niet aan en ik krijg geen push notificaties meer....
waardeloos gedoe.

Frankiehol 09-08-13 22:19

Foto's toevoegen in Whatsapp
 
Als ik in een Whatsapp-bericht een foto wil toevoegen, word ik correct naar mijn fotoalbum (Filmrol) geleid, maar als ik daar dan op een foto klik, gebeurt er niets. Sterker: mijn fotoalbum blokkeert, en ik kan er dan alleen maar 'hard' uitkomen via de menuknop.
Dit gebeurt pas sinds enkele dagen; daarvoor ging het altijd goed!

Rikny 14-08-13 08:53

Gisteren vanwege een reparatie een nieuwe iPhone5 gekregen van HI. Na de 'herinstallatie' ontbreekt de functie 'automatisch downloaden uitschakelen' in whatsapp.

Ik heb hier al wel vaker dingen over gehoord maar kan iemand bevestigen dat deze functie daadwerkelijk verdwenen is uit de app?

kaatu 14-08-13 14:49

Ik heb hetzelfde probleem. HELP!!

Skillies 14-08-13 15:29

Sinds de laatste update, crashed bij mij Whatsapp dagelijks.

het probleem van ; berichten komen niet aan, heb ik geen last van

Vooral als ik scroll in mijn berichtvenster

HEEL IRRITANT !!

iemand een oplossing?

Patryk 17-08-13 23:32

Indien niet gedaan, Whatsapp verwijderen en via iTunes installeren soms helpt dat.

Scooter 18-08-13 10:38

foto's whatsapp in aparte map?
 
Bestaat er een mogelijkheid om de foto's die je krijgt via Whatsapp automatisch in een aparte map te plaatsen ?

Ik krijg veel foto"s via whatsapp die ik liever privé houdt daarom deze vraag

Guest-20180925190238 18-08-13 10:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 907773)
Bestaat er een mogelijkheid om de foto's die je krijgt via Whatsapp automatisch in een aparte map te plaatsen ?

Ik ben niet zo bekend met Whatsapp. Ik weet wel dat er in /var/mobile/Media/Photos geen plaats is voor aparte "mappen". Ook in de Sandbox van Whatsapp zie ik geen mogelijkheid voor aparte "mappen".

Eigenlijk is iOS niet zo mapperig als Windows, tenminste niet voor de gebruiker. :)

Scooter 18-08-13 10:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 907781)
Ik ben niet zo bekend met Whatsapp. Ik weet wel dat er in /var/mobile/Media/Photos geen plaats is voor aparte "mappen". Ook in de Sandbox van Whatsapp zie ik geen mogelijkheid voor aparte "mappen".

Eigenlijk is iOS niet zo mapperig als Windows, tenminste niet voor de gebruiker. :)

OK bedankt als ik het zo lees is de enige mogelijkheid eigenlijk zelf een map te maken en ze manueel te verplaatsen

Guest-20180925190238 18-08-13 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 907785)
OK bedankt als ik het zo lees is de enige mogelijkheid eigenlijk zelf een map te maken en ze manueel te verplaatsen

Hoe ga je dan een "map" aanmaken? Of bedoel je een Album? Een Album is geen "map" maar een index met verwijzingen en thumbnails naar de Fotobibliotheek.

Scooter 18-08-13 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 907792)
Hoe ga je dan een "map" aanmaken? Of bedoel je een Album? Een Album is geen "map" maar een index met verwijzingen en thumbnails naar de Fotobibliotheek.

Ja een foutje van mij mijn exuses het zal dus niet lukken vrees ik

ikkeg 18-08-13 11:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scooter (Bericht 907773)
Bestaat er een mogelijkheid om de foto's die je krijgt via Whatsapp automatisch in een aparte map te plaatsen ?

Ik krijg veel foto"s via whatsapp die ik liever privé houdt daarom deze vraag

Installeer een app zoals privatepics of dergelijke ( zijn er genoeg in AppStore ), die kun je met een wachtwoord beveiligen. Eerst foto opslaan en dan importeren in die app, daarna kun je ze uit je foto app verwijderen .

Scooter 18-08-13 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ikkeg (Bericht 907800)
Installeer een app zoals privatepics of dergelijke ( zijn er genoeg in AppStore ), die kun je met een wachtwoord beveiligen. Eerst foto opslaan en dan importeren in die app, daarna kun je ze uit je foto app verwijderen .

Bedankt voor je reactie is idd een goede oplossing bedankt alvast ;)

Bierkrat 22-08-13 18:42

whatsapp op 3G
 
Hoi goedenavond alle apple fans!
Hierbij een bericht, een hulpkreet eigenlijk van mijn kant.

Ik heb een Iphone 3G gekocht.
Zag er in 1e instantie heel mooi uit van buiten (de telefoon).
Toch had ik er wat gedoe mee om de jailbreak er opnieuw op te zetten omdat hij niet meer aanging. Dat is opgelost na wat speurwerk van de mobielmakende turk in de stad gelukkig!
Nu kom ik erachter dat whatsapp niet meer ondersteund wordt voor dit type toestel. Is er een mogelijkheid om dit nog via cydia of een losse installatie werkend te krijgen?

Ik ben waarschijnlijk niet de 1e die dit ontdekt heeft.
Graag hulp gewenst van jullie kant... ik kom er zelf namelijk niet uit.:confused:

groetjes
Bierkrat

Guest-20180925190238 22-08-13 18:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierkrat (Bericht 908478)
Ik ben waarschijnlijk niet de 1e die dit ontdekt heeft.

Inderdaad, je bent niet de eerste. :) Daar loopt (liep) een heel lang topic over:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...iphone-3g.html

Bierkrat 22-08-13 18:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door timosha (Bericht 908479)
Inderdaad, je bent niet de eerste. :) Daar loopt (liep) een heel lang topic over:

http://forum.iculture.nl/f28/iphone/...iphone-3g.html

Ik ga dit even lezen bedankt alvast! :-)
Als ik er niet uitkom kan ik je dan benaderen?

vuurvreter 22-08-13 18:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierkrat (Bericht 908480)
Ik ga dit even lezen bedankt alvast! :-)
Als ik er niet uitkom kan ik je dan benaderen?

Dat mag jij vast wel, maar dan wel een gebakje voor bij de koffie meenemen :p

Bierkrat 22-08-13 23:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vuurvreter (Bericht 908481)
Dat mag jij vast wel, maar dan wel een gebakje voor bij de koffie meenemen :p

haha nou dat mag een goed gebakje worden ;) ik heb het hele forum doorgespit...
Ik weet wel wat ik zou moeten doen nu, maar mijn itunes herkend m'n mobiel niet dus wordt het lastig om het te realiseren.

vuurvreter 22-08-13 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bierkrat (Bericht 908516)
haha nou dat mag een goed gebakje worden ;) ik heb het hele forum doorgespit...
Ik weet wel wat ik zou moeten doen nu, maar mijn itunes herkend m'n mobiel niet dus wordt het lastig om het te realiseren.

Misschien dat Grootmeester "timosha" daar een tip over heeft, maar deze "Guru" gaat Whatsapp loos door het leven :d En ik weet het ook niet helaas ;)

R3BU5ER 22-08-13 23:27

Je bent gewoon de sjaak…


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:11.