iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

NME 21-01-12 19:40

Whatsapp vibreert niet
 
Beste mensen,

Al sinds de aankoop van mijn iPhone 4 (zo een half jaar terug) heb ik een kleine, maar zeer frustrerende, probleem met Whatsapp. Mijn iPhone wil namelijk niet trillen wanneer hij gelocked is. Voor alle andere apps (bijv. sms of telefoon) vibreert mijn telefoon gewoon wel in de lockscreen, maar bij Whatsapp dus niet.

Ik heb al 2 keer een restore gedaan, dit heeft niet geholpen. Reset/hard-reset heeft ook niet geholpen. Het verwijderen en opnieuw installeren heeft ook niet gewerkt.

Ik begin me hier mateloos aan te irriteren, omdat mijn geluid meestal uit staat en ik dan dus niet weet wanneer iemand mij een bericht stuurt.

Ik hoop dat iemand een oplossing hiervoor heeft, want op internet heb ik niet een oplossing kunnen vinden.

Alvast bedankt.

kuotje 21-01-12 20:38

Staan alle settings juist? Zowel in Whatsapp en in Instellingen.

NME 21-01-12 20:56

Ja, ik had het laatst nog met de iPhone van een vriend vergeleken en met alle instellingen hetzelfde wou de mijne nog steeds niet trillen. :\

kuotje 21-01-12 21:41

oke , Probeer is instellingen (Whatsapp) en dan Berichtgeving en dan onderin Reset all notifications

NME 21-01-12 22:45

Beste Kuotje hartstikke bedankt voor deze suggestie! Ik heb nog een beetje moeten klooien daarna met de instellingen, maar het is me gelukt! Nogmaals hartstikke bedankt en een fijne avond verder!

Scandax 22-01-12 12:28

WhatsApp op iPod vraagje
 
Hallo,

Ik heb een vraag over WhatsApp op de iPod. Heb mijn iPod gejailbreakt en WhatsApp geïnstalleerd. Nu word mij gevraagd mijn mobiel nummer in te voeren, maar kost het me dan geld op mijn telefoon bij het versturen/ontvangen van berichten? Ik heb geen abonnement, mocht die info nuttig zijn.

Scandax

kuotje 22-01-12 12:57

Het kost zoiezo geen geld om Whatsapp te gebruiken ( alleen de aanschaf ervan ).

Scandax 22-01-12 13:55

Dus ik kan gewoon mijn telefoon nummer invullen, zonder dat ik ooit wat hoef te betalen?

mdrongelen 22-01-12 14:32

Bij mn contacten heb ik alle gekoppelde (dus dubbele in whatsapp) ontkoppeld, hierna krijg je dus 2x dezelfde contact waarvan je er dan 1 moet verwijderen.
Bij de nieuwere whatsapp kan je je contactenlijst updaten door de contactenlijst verder omlaag te vegen. (dus niet meer bij instellingen).

witplof 22-01-12 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Scandax (Bericht 763499)
Dus ik kan gewoon mijn telefoon nummer invullen, zonder dat ik ooit wat hoef te betalen?

Ja, je zult nooit hoeven te betalen voor whatsapp aangezien hij berichten via 3g of Wi-Fi verstuurd en als deze allebei niet te bereiken zijn verstuurd hij niks.

Scandax 22-01-12 19:17

Dank voor de reacties :)

Haantje1985 25-01-12 15:01

hahaha mijn probleem gaat helaas dieper, wel mooi dat dat van jullie is opgelost!
Helaas helpt ook de nieuwste update van Whatsapp niet. Ga het nu maar proberen met een custom 5.0.1?

Lispeltuut 26-01-12 12:31

video versturen via whatsapp
 
Plotseling lukt het niet meer een met Whatsapp gemaakte video te versturen. Wat doe ik fout, of moet ik iets aan de instellingen veranderen?

tuanur 26-01-12 14:18

Whatsapp ringtone veranderen
 
Hallo allemaal

Ik gebruik momenteel whatsapp op mijn niet gejailbreakte iPhone 4. Nu heb ik een meldingstoon gekocht en die staat instelbaar in mijn lijst voor sms tonen.

Ik vroeg mij af of ik, zonder jailbreak, deze geluiden ook in whatsapp kan gebruiken en zo ja hoe ik dat dan moet doen?

Alvast bedankt. :)

apotheosis 26-01-12 19:48

Ik denk deze tot 45sec wil doorsturen, niet langer.

rsnhakan 28-01-12 10:49

Sms berichten en WhatsApp berichten im-/exporteren
 
Ik wil mijn sms berichten exporteren. Dit geldt tevens voor WhatsApp berichten. Mijn telefoon is op dit moment gejailbraked, dus ik kan hem niet met iTunes verbinden. Hij leest mijn telefoon niet.

Is er een optie om alle berichten te exporteren en later weer te importeren?

Ik heb gelezen dat er een jailbreak app voor is, maar welke?

Alvast bedankt!

SG3i 28-01-12 11:41

Onzin, mijn jailbroken 3GS kan ik ook gewoon verbinden met iTunes.

rsnhakan 29-01-12 08:58

Onzin? Ik krijg alleen de optie om hem te herstellen. That's it.

SG3i 29-01-12 12:33

Heb je je iPhone daarvoor herstelt met een andere computer?

rsnhakan 29-01-12 13:53

Nee, wel met dezelfde computer. Deze heb ik laatst opnieuw geïnstalleerd. Ik denk dat dit de reden is. Ik wacht op iOS 5.1. Daarna ga ik hem herstellen.

Maar mijn vraag is, hoe kan ik een back-up van mijn sms-berichten en Whatsapp berichten maken? Deze wil ik nadat ik mijn iPhone heb herstelt, weer terug op mijn iPhone zetten. Kan dit?


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:44.