iCulture forum | iPhone, iPad,  iPod touch, Apple TV en iOS

iCulture forum | iPhone, iPad, iPod touch, Apple TV en iOS (https://forum.iculture.nl/)
-   iPhone Apps (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/)
-   -   Het grote iPhone Whatsapp topic (https://forum.iculture.nl/f28/iphone/f118/iphone-apps-games/f63/iphone-apps/126275-grote-iphone-whatsapp-topic.html)

Pamas 21-10-12 19:26

Ik mis steeds de spatie? Meer mensen last van?

thegame1512 22-10-12 14:14

Begint echt belachelijk te worden dit.....

Guest-20180129142242 22-10-12 14:40

Jullie kunnen je tenminste ergeren. Ik wacht nog steeds op m'n telefoon...

Kingpinda 22-10-12 15:08

Lol floris. Ik wilde precies hetzelfde zeggen :p onze 1ste wereld problemen zijn wel ondragelijk haast heh? Als ik mijn telefoon hopenlijk deze week of over 2 weken eindelijk binnen krijg en whatsapp is nog niet full screen of ik kan bij de lokale coffeeshop nog geen hash kopen met passbook coupons dan verkoop ik mijn iphone 5 voor 2 dollar aan een nigeriaan en koop ik een dect zodat ik alleen nog thuis kan bellen. Of met een beetje geluk in de tuin.

Rubenn1992 23-10-12 00:06

Vorige week stond overal op internet update deze week beschikbaar! Maarja t is nu dinsdag en nog niks van gemerkt ;s

fllex 23-10-12 12:19

Het wordt wel eens tijd, straks wennen we allemaal aan het toetsenbord wat hoger zit moeten we weer terug :P

Rhan 24-10-12 00:13

De update is afgewezen door Apple vanwege een bug in 2.8.5. 2.8.6 is als het goed is nu ingediend. Dus nog 1 á 2 weken....

Geert1976 24-10-12 12:14

@Rhan;

hoe kom jij aan deze info?

Rhan 24-10-12 12:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Geert1976 (Bericht 842486)
@Rhan;

hoe kom jij aan deze info?

Beta testers van Whatsapp. De bug zat in de security fix die ze nu weg hebben gedaan bij de update om zsm de iPhone 5 update uit te brengen.

Geert1976 24-10-12 13:19

thanks voor de update, Rhan! Dat word nog ff typen met 2 zwarte balkjes voorlopig!

hannes87 24-10-12 14:34

Het is mooier natuurlijk als de app het volledige scherm gebruikt maar dat gedoe over de spatie missen en dat het irritant zou zijn is wel erg overdreven hoor!!

Get a life!!

Frankovski 25-10-12 21:55

whatsapp beveiligen of soortgelijke app
 
Beste mensen,

Is het mogelijk om whatsapp te beveiligen middels een wachtwoord o.i.d.? Of is iemand bekend met een soortgelijke app als whatsapp, desnoods via een game waarbij het mogelijk is om berichten te versturen naar een ander zonder dat er een mogelijkheid voor een derde is om deze berichten te lezen zonder een wachtwoord in te voeren?

Thanks!

Groet,
Frank

RWK 25-10-12 22:50

Ja dit kan een gejailbreakte iPhone.

iProtect is er 1 van..

Frankovski 26-10-12 11:07

Ja, dat is alleen een beetje het probleem. Het betreft een werktelefoon, welke we dus niet mogen jailbreaken...

I.i.g. al bedankt voor je reactie!

XIII 26-10-12 11:12

Zonder jailbreak zul je moeten wachten tot WhatsApp die functionaliteit biedt...

Semii 26-10-12 23:12

fotos versturen via whatsapp
 
Hallo,


ik kan via 3G en gwn mobiel internet geen foto's versturen noch ontvangen via whatsapp, het mislukt telkens, enkel via Wi-Fi kan het. Weet iemand hoe dit komt?? Zelfs op mn oude nokia kon ik het wel, begrijp het niett.

Hopelijk kan iemand me helpen:confused:

Ramanas 27-10-12 01:54

foto's van whatsapp bewaren werkt niet
 
Hallo,
Ik heb een iphone 4 en gebruik whatsapp.
de foto's die mij worden toegestuurd worden niet bewaard.
nou heb ik op het forum al verschillende dingen gelezen daarover maar het enige wat er staat is dat je bij chatinstellingen "bewaar ontvangen media" moet inschakelen.
Aangezien dit bij mij gewoon ingeschakeld staat vraag ik mij af waarom mijn foto's niet opgeslagen worden op mijn iphone.
Ik gebruik IOS6.

Heeft iemand een antwoord zodat ik dit kan oplossen.
ps op de foto gaan staan werkt ook niet.. dan krijg ik alleen de opties:
wijs toe aan contact, stel in als profielfoto, stuur door via email en stuur door via whatsapp..

alvast vriendelijk bedankt voor de reacties.. ik hoop dat iemand een werkende oplossing heeft.

ButcherJF 27-10-12 07:35

Schakel bewaren eens uit en start je iPhone opnieuw op. Daarna bewaren weer inschakelen en opnieuw opstarten. Eventueel (eerst) een harde reset proberen.

Ramanas 28-10-12 15:03

foto's bewaren op iphone
 
Ik heb het inmiddels "perongeluk" gevonden.
er staat bij instellingen en dan privacy en dan foto's nog een schuifje van whatsapp die je ook moet omzetten..
nu bewaard hij wel mijn foto's.
Toch vind ik het lastig dat je eerst in 3 verschillende menu's dingen aan moet zetten voordat ie de foto's bewaard.

toch bedankt voor de reactie

ItsHarro 29-10-12 20:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Semii (Bericht 844896)
Hallo,


ik kan via 3G en gwn mobiel internet geen foto's versturen noch ontvangen via whatsapp, het mislukt telkens, enkel via Wi-Fi kan het. Weet iemand hoe dit komt?? Zelfs op mn oude nokia kon ik het wel, begrijp het niett.

Hopelijk kan iemand me helpen:confused:

Heb exact hetzelfde probleem. Eerst dacht ik dat het aan het lokale netwerk lag, maar het probleem doet zich bij mij ook op alle mobiele netwerken voor.

Duurt wel enorm lang voordat er een update komt voor dit problemen.


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:41.