//

SmartGlass: XBOX Universele Afstandbediening

SmartGlass: XBOX Universele Afstandbediening discussie in iPhone Apps forum; ( verdwijnt na registratie ) Hij is er jongens! Vannacht uitgebracht, zie hier bron: "Microsoft heeft afgelopen nacht de Xbox Smartglass-app uitgebracht voor iOS-apparaten: iPhone, iPod Touch en iPad. De ...



Ga terug   iPhone, iPod touch, iPad en Apple TV forum > iPhone > iPhone apps en games > iPhone Apps
Wachtwoord vergeten? Registreren!
Registreer FAQ Ledenlijst Kalender Zoeken Berichten van vandaag Markeer forums als gelezen
  #1  
Oud 07-11-12, 10:12
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard SmartGlass: XBOX Universele Afstandbediening

Hij is er jongens! Vannacht uitgebracht, zie hier bron:

"Microsoft heeft afgelopen nacht de Xbox Smartglass-app uitgebracht voor iOS-apparaten: iPhone, iPod Touch en iPad. De app is een update van de gratis My Xbox Live-app die al bestond.

Game-ontwikkelaars kunnen Smartglass inzetten voor extra features in hun games. Zo wordt de app voor Forza Horizon gebruikt als interactieve kaart. Op die kaart kunnen spelers onder andere hun navigatiedoelen aangeven, wat direct wordt vertaald naar de game zelf. Ook nieuwe races en andere belangrijke punten worden op die kaart aangegeven.

Met de Xbox Smartglass app kunnen gebruikers bovendien hun Xbox 360 bedienen via de touchscreen van hun apparaat. Het is onder meer mogelijk door content heen te swipen, het toetsenbord van het apparaat te gebruiken om te typen op Xbox 360 en de Internet Explorer-browser bedienen.

Ook kunnen gebruikers hun achievements vergelijken met die van vrienden, hun avatar aanpassen, Xbox Live-vrienden berichten sturen en hun Xbox Live-profiel aanpassen."

Bron: Xbox Smartglass-app voor iPhone, iPod Touch en iPad nu uit - Nieuws - InsideGamer
__________________
"Nothing will ever end war unless the people themselves refuse to go to war." -Albert Einstein
Advertentie
Advertentie Gesponsorde links (verdwijnt na registratie)

  #2  
Oud 08-11-12, 09:33
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Iemand al (net als ik) een beetje "geflikflooid" met de app? Wil wel weten hoe iedereen die deze App heeft hem vind. Heb hem een beetje getest met internet explorer en dat gaat allemaal wel prima en snel. Totdat ik Forza: Horizon ging spelen.. Daar hoorde een speciale "SmartGlass-experience" bij en deze werkt wel.. maar zeer traag. Iemand die ook dit spel heeft en dit uit kan testen en ook een beetje kan experimenteren met de app en je ervaringen met mij kan delen.
  #3  
Oud 09-11-12, 11:50
Cuberd Cuberd is offline
• iOS 6.0.1
• 6.0.1
• Besturingssysteem: Mac OS X
 
Geregistreerd: Mar 2012
Locatie: Castricum
Berichten: 1
Standaard

Ja heb hem ook. En meteen in combo met Forza Horizon gebruikt. Vond hem ook zeer traag en voel allemaal erg gimiky. Het is denk ik wachten tot er echt leuke toepassingen komen. Net als bij de kinet dat duurde ook even.
  #4  
Oud 09-11-12, 13:52
iWiefring's schermafbeelding
iWiefring iWiefring is offline
 
• Ik heb geen iPad
• Besturingssysteem: Windows
 
Geregistreerd: Jul 2010
Locatie: Limburg (NL)
Berichten: 2.133
Stuur een bericht via MSN naar iWiefring
Standaard

Naar mijn mening werkt daarentegen het browsen door de menu's, en internet explorer gebruiken icm de SmartGlass app wel zeer goed.
Reageren



Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten)

 
Discussietools
Weergave

Soortgelijke discussies

Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Apple TV2 afstandbediening batterij sentinaal Apple TV - 2e generatie en 3e generatie 2 24-02-12 23:36
Verlengsnoer met afstandbediening vredemaker23 iPhone accessoires en onderdelen 6 05-04-11 19:35
Afstandbediening voor in auto El_Diablo iPhone accessoires en onderdelen 4 18-09-09 12:53

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Trackbacks are Aan
Pingbacks are Aan
Refbacks are Uit



Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:45.